۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳
جاماندگان سهام عدالت معرفی شدند

رئیس سازمان خصوصی‌سازی به آخرین وضعیت تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت اشاره کرد و گفت: مشمولان کمیته امداد و سازمان بهزیستی، جزو جاماندگان سهام عدالت هستند که طبق قانون به سایر افراد واجد شرایط هم اشاره شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی (شادا)، حسین قربان‌زاده در نشست خبری به‌مناسبت «هفته دولت» اظهار کرد: مشمولان کمیته امداد و سازمان بهزیستی جزو جاماندگان سهام عدالت هستند که طبق قانون به سایر افراد واجد شرایط هم اشاره شده است.

وی با بیان اینکه سازمان خصوصی‌سازی آماده تخصیص سهام عدالت به افرادی است که در فاز نخست به عنوان جامانده شناسایی شده‌اند، افزود: براساس پیش‌بینی‌های انجام شده به نظر می‌رسد که برای فازهای بعدی با کمبود منابع مواجه باشیم، اما ممکن است بتوانیم این مشکل را با رفع وثایق در سهام مس و فولاد برطرف کنیم.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی ادامه داد: مطابق قانون، هر فرد مستحقی شامل دریافت سهام عدالت می‌شود که این افراد باید توسط وزارت رفاه و وزارت اقتصاد مورد شناسایی قرار بگیرند.

قربان‌زاده در ادامه اظهار کرد: حدود شش شرکت که جزو سهام ارزنده دولتی هستند، برای پرتفوی جاماندگان سهام عدالت در نظر گرفته شد که این موضوع به هیئت دولت رفت.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه واگذاری استقلال و پرسپولیس آغاز فرآیند شفاف‌سازی بود، خاطرنشان کرد: زمانی که تیم‌های دیگر فوتبال که شرکت بالاسری بورسی دارند، مجموع ارقام قراردادهای بازیکنان و کادر فنی خود را اعلام کنند، تازه با استقلال و پرسپولیس برابر می‌شوند.

نماد پرسپولیس در ۲ روز آینده بازگشایی می‌شود

رئیس سازمان خصوصی‌سازی به آخرین وضعیت بازگشایی نماد پرسپولیس اشاره کرد و گفت: سال مالی منجر به تغییر زمان بازگشایی این دو نماد شد، اما براساس صحبت‌های انجام شده، ممکن است بازگشایی پرسپولیس طی یک یا دو روز آینده به مرحله انجام برسد. هر دو باشگاه دارای بازارگردان هستند.

کد خبر 600582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 8
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرزانه ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    0 0
    من ۵۳ سال هستم و تا به حال سهام عدالت در یافت نکردم ایا عقب افتادگی این مدت به من تعلق میگیرد چون من کرایه نسبت هستم وبه این پول احتیاج دارم با تشکر از شما