کاشت بیش از ۱۲۰۰ مترمربع چمن‌ رول شده طبیعی در چهارباغ

مدیر پروژه چهارباغ عباسی گفت: بیش از ۳۰۰ مترمربع چمن‌های رول شده طبیعی که در نوع خود بی‌نظیر است، در قسمت‌های آفتاب‌گیر چهارباغ از سمت خیابان آمادگاه به سمت میدان انقلاب در حال کاشت است و تا پایان شهریورماه ۱۲۰۰ متر از این نوع چمن در چهارباغ کاشته خواهد شد.

محمدعلی سمیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در این ایام با توجه به تغییر فصل، مدیریت چهارباغ عباسی با همکاری معاونت خدمات شهری منطقه سه شهرداری اصفهان در حال زیباسازی فضای سبز چهارباغ است.

وی افزود: در این فصل بیش از ۳۰۰ مترمربع چمن‌های رول شده طبیعی که در نوع خود بی‌نظیر است، در قسمت‌های آفتاب‌گیر چهارباغ از سمت خیابان آمادگاه به سمت میدان انقلاب در حال کاشت است و تا پایان شهریورماه ۱۲۰۰ متر از این نوع چمن در چهارباغ کاشته خواهد شد.

مدیر پروژه چهارباغ عباسی تصریح کرد: بیش از ۳۰ هزار گیاه پاپیتال، همچنین بیش از ۱۰ گونه گل جهت حفظ زیبایی منظر و افزایش نشاط و آرامش شهروندان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی در چهارباغ عباسی در حال کاشت است.

وی گفت: انتظار می‌رود شهروندان در حفظ فضای سبز چهارباغ کوشا باشند و مراقبت لازم از گل‌ها و گیاهان کاشته شده در این فضا را انجام دهند.

سمیعی تاکید کرد: مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، گردشگری و افزایش نشاط اجتماعی را راهی برای بازگشت اخلاق حسنه، تحکیم خانواده و اخلاق اسلامی می‌دانند، از این‌رو چهارباغ عباسی به عنوان چهارباغ زندگی قلمداد و این برنامه به دستور شهردار اصفهان در سه حوزه مفهوم، فرهنگ هنر، خوراک و طبیعت، مخاطب‌سنجی شده است.

وی ادامه داد: خیابان چهارباغ عباسی به چهارراه زندگی تبدیل شده است و برای نخستین‌بار برنامه جامعی با مفهوم اصلی الگوی چهارباغ زندگی در سه قالب مخاطب، کارکرد اصلی و چشم‌انداز آن تدوین شده است.

کاشت بیش از ۳۰۰ مترمربع چمن‌ رول شده طبیعی در چهارباغ

کد خبر 600577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.