تجهیز ناوگان حمل‌ونقل شهرداری کاشان به اتوبوس‌های جدید

شهردار کاشان از خرید ۲۰ دستگاه اتوبوس جدید برای ناوگان حمل‌ونقل خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن بخشنده‌امنیه امروز_ ششم شهریورماه_ در حاشیه جلسه شورای اسلامی شهر کاشان، اظهار کرد: ۲۰ دستگاه اتوبوس خریداری شده است که در شهریور ماه وارد ناوگان اتوبوس رانی کاشان می‌شود.

وی افزود: مذاکرات متعدد با فروشندگان، سرمایه‌گذاران و افرادی که توانایی سرمایه‌گذاری در حوزه نوسازی و فعالیت در اتوبوسرانی را دارند، شروع شده است و در ماه‌های آتی شهر کاشان شاهد تحول در نوسازی اتوبوس خواهد بود.

شهردار کاشان تصریح کرد: بخش زیادی از ناوگان اتوبوسرانی به علت مستهلک شدن از رده خارج شده و عمر بالای ۱۰ سال دارند که امیدواریم با حمایت شورای اسلامی شهر کاشان و با جذب تسهیلات کم بهره ۶۰ تا ۷۰ میلیارد تومانی از دولت، به بازسازی ۵۰ دستگاه اتوبوس بخش خصوصی اقدام و وارد چرخه خدمات‌رسانی کنیم.

بخشنده‌امنیه ادامه داد: در حال حاضر ناوگان اتوبوسرانی را اتوبوس‌های بخش خصوصی تشکیل می‌دهند که لازم است از این بخش حمایت‌های لازم در قالب ارائه خدمات و ایجاد تسهیلات برای دخل و خرج بهتر انجام شود تا بتوانیم با توجه به نیازهای همشهریان خدماتی شایسته ارائه دهیم.

وی از وجود ۱۳۰ دستگاه اتوبوس در ناوگان حمل‌ونقل شهری خبر داد و گفت: این اتوبوس‌ها دارای طول عمر ۱۵ تا ۳۰ سال هستند که بیش از نیمی از آن از رده خارج شده و از این رو منطقه به اتوبوس‌های جدید نیاز دارد.

کد خبر 600445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.