لزوم آموزش تخصصی نیروهای شهرداری ارومیه

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: رفع سد معبر در تمام مناطق شهری باید با جدیت پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرتضی منافی امروز _ یکشنبه ششم شهریورماه_ در جلسه هفتگی کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست، اظهار کرد: توجه به تأمین منابع انسانی حوزه خدمات شهری جهت فعالیت در سد معبر و پیشگیری از تخلفات شهری ضروری است.

وی ادامه داد: انتقال نیروهای مازاد منفک شده از سایر واحدهای شهرداری به حوزه معاونت خدمات شهری و همچنین سازمان فرهنگی و اجتماعی بدون گذراندن آموزش‌های لازم و تخصصی نه تنها مفید نخواهد بود، بلکه ممکن است این مجموعه‌ها را با چالش جدی مواجه کند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: با توجه به نیاز و ضرورت افزایش نیرو در حوزه معاونت خدمات شهری، لازم است نیروهایی را که در اختیار این معاونت قرار می‌گیرند، آموزش‌های تخصصی را سپری کنند.

وی تصریح کرد: رفع سد معبر در تمام مناطق شهری باید با جدیت پیگیری و ادامه داشته باشد، همچنین شورای شهر دوره ششم با هدف و شعار فسادستیزی و با شفافیت کامل فعالیت خود را ادامه خواهد داد.

منافی خاطرنشان کرد: معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی بنا به نیاز پیگیری و ایجاد هسته گزینش شهرداری را در دستور کار خود قرار دهد.

کد خبر 600422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.