دستاوردهای رئیسی حاصل امضای غرب نیست

نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: دستاوردهای دولت حاصل اتکا به توان داخلی بوده و دولت نشان داده به دنبال این نیست کشور را معطل مذاکرات و امضای غربی‌ها کند.

به گزارش ایمنا، علی‌اصغر عنابستانی در مورد دستاورهای یک ساله دولت سیزدهم اظهار کرد: جهت‌گیری کلی دولت جهت‌گیری بسیار مثبتی بوده و این دولت توانسته کشور را از یک ریل غلط در گذشته به ریل صحیح و درستی برگرداند.

وی افزود: این ریل‌گذاری صحیح و دستاوردهای دولت حاصل اتکا به توان داخلی بوده و دولت نشان داده به دنبال این نیست کشور را معطل مذاکرات و امضای غربی‌ها کند.

عنابستانی با بیان اینکه دولت در ارتباط با همسایگان عملکرد بسیار مطلوبی داشته تصریح کرد: عملکرد دولت در زمینه ارتباط با همسایگان بسیار موفق بوده، ما باید تا بتوانیم به سازمان‌های بین المللی و همسایگان خودمان نزدیک‌تر شویم تا بخش زیادی از مبادلات کشور را از طریق این سازمان‌ها و کشورها انجام دهیم.

عضو کمیسیون تدوین آئین‌نامه داخلی مجلس خاطرنشان کرد: ما در دولت و مجلس باید تلاش کنیم تورم را کاهش دهیم و به سمت کنترل نقدینگی برویم و دخل و خرج کشور را درست کنیم.

نماینده مردم سبزوار در مجلس افزود: رئیس جمهوری که در یک سال ۳۱ استان را شخصاً سفر می‌کند خیلی مجاهدت دارد و قطعاً می‌تواند مشکلات کشور را با اقدام جهادی حل کند. میدانم کار سنگینی است اینکه خود رئیس جمهور در یک سال بعضی استان‌ها را دو بار یا سه بار سفر کند.

منبع: فارس

کد خبر 600398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.