مشکل‌ اینترنت خبرنگاران برطرف شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه مشکلات اینترنت خبرنگاران ‌برطرف شد، گفت:‌ تمامی خبرنگارانی که شرایط آن‌ها احراز شود از این امکان بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محمد مهدی اسماعیلی امروز_یکشنبه ششم شهریورماه_درجمع قاریان و حافظان قرآن اردبیلی اظهار کرد: حضور در تمام نقاط کشور به جای تمرکز در یک نقطه هدف مهم دولت سیزدهم است و حضور آیت الله رئیسی در ۳۱ استان کشور در طول این مدت نمود کامل این امر است.

وی افزود: اتکا به نهضت کربلا امروز به برکت حضور مردم رقم خورده و امروز مسیر پیروزی انقلاب اسلامی با پرچمداری آیت الله رئیسی طی می‌شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: به دنبال حل تمامی مشکلات مردم هستیم تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای خدمت به مردم دست یابیم و موانع موجود را از سر راه برداریم.

وی گفت: به برکت حضور مردم و با اتکا به نهضت کربلا می‌توانیم به تمامی اهداف خود در راستای پیروزی و موفقیت دست یابیم. تمامی حافظان و قاریان قرآن روستای «سوها نمین» با عضویت در صندوق هنر می‌توانند از خدمات بیمه بهره‌مند شوند.

اسماعیلی با اشاره به اینکه تکمیل گلزار شهدای نیارق در دستور کار است اضافه کرد: خدمت‌رسانی به روستاها و مردم با کمک دستگاه‌های مرتبط و وزیران در دستور کار است و تمام تلاش ما این است تا این رسالت را با جدیت ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه مشکلات اینترنت خبرنگاری نیز برطرف شده است، اظهار کرد: تمامی خبرنگارانی که شرایط آن‌ها احراز شود از این امکان بهره‌مند می‌شوند.

کد خبر 600377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.