برخورد سلبی با دستفروشان نشود

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: در برخورد سلبی و ایجابی با موضوع سد معبر فاصله گرفته‌ایم و باید بازنگری در این خصوص انجام شود. خیابان حق‌الناس است و نباید به سمت مسامحه با سدمعبرکنندگان به عنوان متولی امر حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، توماج وحیدافشار امروز _یکشنبه ششم شهریورماه_ در هشتاد و ششمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه در خصوص تفکیک وظایف و مسئولیت‌های نهادهایی همچون شهرداری و نظام مهندسی ساختمان و قائل شدن به شرح وظایف هر مجموعه‌ای، اظهار کرد: مرجع صادرکننده پروانه ساختمانی شهرداری بوده و مسئولیت آن بر عهده شهرداری‌ها است.

وی ادامه داد: افراد سود جو از دست‌فروشان به نام شهرداری اجاره می‌گیرند و باید نیروی انتظامی در این خصوص ورود کند و به شائبه‌های این موضوع پایان دهد.

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: در برخورد سلبی و ایجابی با موضوع سد معبر از اساس موضوع فاصله گرفته‌ایم و باید بازنگری در این خصوص انجام شود. خیابان حق‌الناس است و نباید به سمت مسامحه با سد معبرکنندگان به عنوان متولی امر حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه تمام دستگاه‌های متولی در خصوص سد معبر باید به موضوع ورود کنند، تصریح کرد: کدامین تکلیف الزامی در خصوص مدیریت شهری وجود دارد که شهرداری مکلف به ارائه زمین برای استقرار دست‌فروشان است و چه تضمینی برای سو استفاده نکردن از این شرایط وجود دارد؟

وحیدافشار اضافه کرد: نماینده تمام شهروندان این شهر هستیم و نباید به علت عده محدودی حقوق اکثریت شهروندان تضییع شود.

وی با توجه به در پیش بودن مهرماه به عنوان ماه بازگشایی مدارس، خاطرنشان کرد: به دلیل بازگشایی مدارس و هزینه خانوارها تا سقف سه میلیون تومان مساعده برای کارکنان شهرداری در نظر گرفته شود تا هر فردی مشکلی داشت و در این راستا درخواستی ارائه داد، در اسرع وقت اقدام شود.

کد خبر 600345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.