طرح‌های برقی تهران به بهره‌برداری می‌رسد

روابط‌عمومی شرکت برق منطقه‌ای تهران اعلام کرد: بیش از ۱۷ پروژه عظیم خطوط و پست‌های انتقال و فوق توزیع برق با سرمایه‌گذاری بالغ بر چهار هزار میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی شرکت برق منطقه‌ای تهران، این شرکت اعلام کرد: امسال در هفته دولت، پروژه‌های عظیم توسعه و احداث خطوط و پست‌های انتقال و فوق توزیع در سه استان تهران، قم و البرز افتتاح خواهد شد.

با در مدار قرار گرفتن این طرح‌ها، استمرار تأمین برق مستمر و پایدار برای مشترکان به ارمغان خواهد آمد.

ارتقا پایداری و ظرفیت شبکه برق استان‌های تهران، قم البرز از طریق احداث پست ۲۰/۶۳ جدید المپیک تهران با اعتبار یک هزار میلیارد ریال یکی از طرح‌هایی است که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

توسعه و تقویت پست‌های ۲/۶۳ کیلوولت در شهریار و شهر قدس با اعتبار ۵۴۰ میلیارد ریال از دیگر طرح‌های این شرکت است.

احداث پست‌های انتقال جدید در شهرک‌های صنعتی فیروزکوه و دماوند با مجموع سرمایه‌گذاری بالغ بر ۳۱۵ میلیارد ریال برای تأمین برق صنایع این شهرک‌ها از دیگر طرح‌هایی است که به بهره‌برداری خواهد رسید.

طرح احداث خط انتقال ۶۳ کیلوولت ورامین، مهر امام رضا (ع) و پاکدشت با مجموع سرمایه بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال باهدف پایداری برق استان تهران به بهره‌برداری می‌رسد.

طرح تقویت خط انتقال ۲۳۰ کیلوولت تهرانپارس، ازگل با مجموع سرمایه بالغ بر ۵۴۰ میلیارد ریال باهدف پایداری شبکه برق برای مشترکان شهر تهران وارد مدار می‌شود.

طرح تقویت و خازن‌گذاری در پست‌های انتقال استان‌های تهران، البرز و قم با مجموع سرمایه‌گذاری ۱۲۱ میلیارد ریال باهدف کاهش مشکل افت فشار به بهره‌برداری می‌رسد.

احداث و بهسازی شبکه و توسعه گسترده خطوط انتقال و فوق توزیع در استان‌های تهران، قم و البرز با مجموع سرمایه‌گذاری بالغ بر ۷۳۱ میلیارد ریال باهدف تأمین برق مستمر و پایدار انجام می‌شود.

کد خبر 600337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.