جانمایی بازارچه‌هایی جهت ساماندهی دست‌فروشان در ارومیه

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به اهمیت مقابله شهرداری با دست‌فروشان، گفت: شهرداری باید تا پایان شهریورماه نسبت به جانمایی محل بازارچه‌های محله محور جهت ساماندهی دست‌فروشان سطح شهر اقدام کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، توحید علی‌نژاداصل امروز _یکشنبه ششم شهریورماه_ در هشتاد و ششمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به اهمیت مقابله شهرداری با دست‌فروشان، اظهار کرد: شهرداری باید تا پایان شهریورماه نسبت به جانمایی محل بازارچه‌های محله محور جهت ساماندهی دست‌فروشان سطح شهر اقدام کند.

وی با اشاره به وجود سد معبر در کمربندی خاتم الانبیا (ص)، ادامه داد: لازم است مکاتبات لازم در خصوص نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی توقف مطلقاً ممنوع با راهور که برچیده شدند انجام شود.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: وضعیت کمربندی مطلوب نیست و تبدیل به بحرانی شده که تمام شهروندان شهرداری را مقصر می‌دانند، در حالی که در جلسات دستگاه قضا، متولیان امر تعهد می‌دهند که به وظایفشان عمل کنند، اما در عمل هیچ فعالیتی را شاهد نیستیم.

وی با بیان اینکه راهور باید طی یک هفته به مسئولیت خود عمل کند، اضافه کرد: به اداره املاک دستور داده شود تا محلی مناسب برای استقرار سد معبرکنندگان در کمربندی اختصاص دهد تا بهانه‌ای در این راستا برای ایجاد سد معبر وجود نداشته باشد.

علی‌نژاداصل تصریح کرد: در نهایت ۳۰ درصد سد معبرکنندگان کمربندی خاتم الانبیا (ص) نیازمند و برخی نیز مهاجر هستند و برخی نیز تحت مدیریت سیستماتیک باندهای غیرقانونی هستند.

وی اضافه کرد: مستنداتی وجود دارد که نشان می‌دهد فردی دارای هفت دستگاه وانت بار برای فروش میوه در کمربندی است.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: راهور باید به وظایف خود عمل کند تا با اعمال قانون بتوان این افراد را جمع‌آوری کرد، چرا که شهرداری متعهد در قبال وظایف دستگاه‌هایی که شانه خالی می‌کنند، نیست.

کد خبر 600309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.