جوان‌سازی جمعیت از اولویت‌های اصلی نظام است

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: از نظر فرهنگی افزایش جمعیت و جوان‌سازی آن از اولویت‌های اصلی نظام است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عادل اعظم‌انهر امروز _یکشنبه ششم شهریورماه_ در هشتاد و ششمین صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به پیشرفت عمرانی محسوس در پروژه آذربایجان، اظهار کرد: به تازگی خاکبرداری زیرگذر این پروژه به اتمام رسید و از پیشرفت بی‌نظیر در این حوزه تشکر می‌کنم و امیدوارم این اقدام جهادی ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: موضوع سد معبر و استفاده از کلماتی مانند پاک‌سازی، بهتر است به جای این کلمات با تعبیه محل‌های مناسبی از عنوان‌هایی همچون جابه‌جایی در خصوص دست‌فروشان استفاده شود.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: این افراد قشر ضعیف هستند و باید محلی به عنوان بازارچه برای آنها تعیین و این افراد در بازارچه‌ها فعالیت کنند، بنابراین هماهنگی و هم‌گرایی بین معاونت‌های شهرداری در خصوص سد معبر باید ایجاد شود.

وی با اشاره به نقش بارز فرهنگ‌سازی در خصوص مقابله با سد معبر، افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و صداوسیما باید در زمینه معضلات شهری ورود کنند و پای کار بیایند تا بتوانیم در خصوص مشکلات شهری فرهنگ‌سازی لازم را انجام دهیم.

اعظم‌انهر در خصوص افزایش جمعیت ارومیه به یک میلیون نفر، تصریح کرد: از نظر فرهنگی افزایش جمعیت و جوان‌سازی آن جز اولویت‌های اصلی نظام و مدیریت شهری است.

وی خاطرنشان کرد: باید پیرامون جوان‌سازی فرهنگ‌سازی لازم برای افزایش جمعیت در سطح شهر ارومیه انجام شود.

کد خبر 600291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.