پیاده‌راه ساحلی چمگردان افتتاح می‌شود

شهردار چمگردان گفت: به منظور اتمام پروژه پیاده‌راه ساحلی شهر اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال هزینه شده است و امیدوارم با بهره‌برداری از این پروژه در هفته دولت شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان باشیم.

علی پوربافرانی در گفت‌گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهروندان شهر چمگردان شایسته ارائه بهترین خدمات هستند از این رو با آغاز فعالیت مدیریت شهری دوره ششم شهرداری و اعضا شورای اسلامی شهر با برنامه‌ریزی برای ساختن شهری متفاوت حرکت جهادی را آغاز کردند.

وی افزود: شهر چمگردان در برخی حوزه‌ها نیازمند بازنگری جدی بود تا بتوانیم همیاری و مشارکت شهروندان را که بزرگ‌ترین سرمایه مدیریت شهری است به دست آورده تا افزایش اعتماد آنان به مدیریت شهری رقم بزنیم.

شهردار چمگردان با بیان اینکه اجرای پروژه‌های شهرداری بر اساس مؤلفه‌های شهروند محوری در حال اجراست، تصریح کرد: وجود پیاده‌راه‌ها در شهر یکی از نیازهای محسوس شهری به‌شمار می‌آید که موجب افزایش مشارکت و حضور شهروندان در اجتماع می‌شود.

پوربافرانی با اشاره به سیاست‌های شهرداری چمگردان در اتمام پروژه‌های نیمه تمام، ادامه داد: تکمیل بدنه‌سازی و پیاده‌روسازی جاده کشاورز یکی از پروژه‌های نیمه تمام شهرداری به شمار می‌آمد که مورد مطالبه شهروندان بود.

وی تاکید کرد: پیاده راه یک کیلومتری ورودی پارک ساحلی جهت استفاده از فضای ساحلی و مختص عبور عابر پیاده در نظر گرفته شده است که نه تنها سیمای کالبدی شهر را عوض کرده، بلکه تغییرات نوینی در کیفیت زندگی شهری، رفتار اجتماعی و فرهنگ شهروندی و گردشگری به وجود می‌آورد.

شهردار چمگردان تصریح کرد: برای اتمام این پروژه اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال هزینه شده است و امیدوارم با بهره برداری از این پروژه در هفته دولت شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان باشیم.

کد خبر 600287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.