ایران ۳ _ آرژانتین ۲/ مچ آرژانتینی‌ها خوابید!

تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان پیروز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی والیبال ایران امشب _شنبه پنجم شهریورماه_ در دومین روز مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان به مصاف آرژانتین رفت و در یک بازی نفس گیر با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید.

در ست اول نخستین امتیاز این مسابقه به تیم آرژانتین رسید و رقابت بسیار نزدیک بود و در نهایت آرژانتینی‌ها ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسیدند.

در ابتدای ست دوم تیم ایران چند امتیاز از حریف خود عقب افتاد، اما در میانه راه جبران کرد و در امتیاز ۱۷ با آرژانتین برابر شد و سپس دو امتیاز دیگر به دست آورد. دو تیم چندین بار دیگر با هم برابر شدند و رقابت جذاب آن‌ها تا امتیاز ۲۸ ادامه یافت تا تیم ایران با سرویس مرتضی شریفی موفق به شکست حریف با امتیاز ۳۰ بر ۲۸ شد و از نظر ست شماری یک بر یک برابر شدند.

در ست سوم تیم ملی والیبال ایران از ابتدا اقتدار خود را به حریف دیکته کرد و با ارائه نمایشی خیره کننده موفق به شکست آرژانتین با امتیاز ۲۵ بر ۱۸ شد تا در ست شماری دو بر یک پیش بیافتد و انگیزه کافی برای شکست حریف در ست چهارم به دست آورد.

در ست چهارم عملکرد خوب ملی‌پوشان ادامه یافت، هر چند که در این ست افت و خیز امتیازهای دو تیم زیاد بود، اما در نهایت تیم ایران ۳۴ بر ۳۲ مغلوب آرژانتین شد تا دو تیم از نظر ست شماری دو بر دو برابر شوند و کار به ست حساس پنجم کشیده شود.

در ست پنجم شاگردان بهروز عطایی ۲۱ بر ۱۹ به پیروزی رسیدند تا در نهایت سه بر دو فاتح نهایی این میدان باشند و دو امتیاز مسابقه را از آن خود کنند.

کد خبر 600246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.