تجهیز خودروهای دیزلی زرند به سیستم سیپاد

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری زرند از الزامی شدن نصب سیستم هوشمند پایش روی خودروهای دیزلی خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری زرند، محمدجواد عربپور از نصب سامانه هوشمند پیمایش روی خودروهای دیزلی درون شهری خبر داد و اظهار کرد: کلیه دارندگان خودروهای دیزلی سبک و سنگین از این پس سهمیه سوخت خود را براساس پیمایش توسط ثبت باربرگ الکترونیکی و نصب دستگاه سیپاد دریافت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه سامانه سیپاد از جمله طرح‌های ملی با هدف تخصیص سوخت به ناوگان دیزل درون‌شهری بر مبنای پیمایش است، افزود: با استفاده از تجهیزاتی که روی خودروها نصب می‌شود، امکان راهبری و هوشمندسازی خودرو و نظارت هوشمند بر فعالیت‌های ناوگان حمل‌ونقل فراهم می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری زرند خاطرنشان کرد: طرح ملی سیپاد عامل رعایت عدالت اجتماعی در حوزه تخصیص سوخت به ناوگان حمل‌ونقل درون‌شهری و در نتیجه جلوگیری از هدر رفت و عرضه خارج از شبکه است.

عربپور در خصوص سهمیه سوخت ناوگان دیزلی، تصریح کرد: سهمیه سوخت خودروها بر اساس ثبت اطلاعات پیمایش توسط دستگاه سیپاد است و در غیر این صورت مالکین ناوگان دیزلی با کاهش سهمیه سوخت مواجه می‌شوند.

وی گفت: مالکان ناوگان دیزلی دارای پروانه فعالیت درون‌شهری برای دریافت سهمیه سوخت مبتنی بر پیمایش و ثبت نام جهت دریافت دستگاه سیپاد می‌توانند از طریق آدرس اینترنتی Sipaad.IR اقدام کنند.

کد خبر 600217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.