پیام تسلیت رئیس منطقه ۶ سازمان بازرسی استان اصفهان در پی رحلت آیت‌الله ناصری

رئیس منطقه ۶ سازمان بازرسی و بازرس کل استان اصفهان درگذشت آیت الله ناصری (رحمت‌الله علیه) را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید محمدمهدی طباطبایی مهریزی در پیامی ارتحال آیت الله ناصری دولت آبادی را تسلیت گفت. متن پیام به این شرح است:

"بسم‌الله الرحمن و الرحیم

اِنالله و اِنا الیه راجِعون

قال رسول اله صلی الله علیه و آله

«موتُ العالِمِ مُصیبةُ لاتُجبَر و ثُلمَةٌ لاتَسُدُّ و هُوَ نَجمُ طَمِسَ، و مَوتُ قبیلَةٍ أَیسَرُ مِن مَوتِ عالِم.»

مرگ عالم مصیبتی جبران ناپذیر و رخنه‌ای بسته ناشدنی است، او ستاره‌ای است که غروب
می‌کند، مرگ یک قبیله آسان‌تر از مرگ یک عالم است.

ارتحال ملکوتی عالم عامل و فقیه کامل حضرت آیت الله ناصری (قدس اله نفسه الزکیه) را به محضر قطب عالم امکان حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (حفظ الله)، حوزه‌های علمیه اصفهان، بیت شریف ایشان و عموم مردم قدرشناس و عالم دوست این سامان تسلیت عرض می‌نمائیم.

به یقین نام و مرام آن عالم بزرگوار در قلوب همه کسانی که به وجهی از انفاس قدسی ایشان بهره مند شده‌اند برای همیشه ماندگار است آن عارف واصل بدون تردید یک عالم جامع‌الشرایط بود که به دنیا و عقبای مؤمنین و سلامت جسم و طهارت روح همه رهروان راه حق و فضیلت توأمان می‌پرداخت.

دغدغه الهی ایشان در همه عمر گرانمایه به خصوص برای مخاطبان صرف این شد که چگونه تن و جان را با محبت لایزال الهی و نشانه‌های وحیانی و فضای معارفی اهل بیت (ع) آراسته کنند. این مجاهدت‌ها همه در حالی بود که در اطاعت و حمایت خود نسبت به منویّات و اوامر امامین انقلاب در همه ادوار پیش قدم بودند. خداوند روح مطّهر ایشان را در اعلی علییّن متنعّم فرموده و تحمل درد و داغ این فراق را بر جمله دوستداران آن «هادی دین و مونس مردم» ممکن سازد. اللهّم انی اعوذبک منَ الحسرة الکبری و المصیبة العظمی. "

کد خبر 600208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.