شفاف‌سازی و مبارزه با فساد در دستور کار شورای ششم شیراز

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: یکی از مطالبه‌های جدی شهروندان و دغدغه‌های اعضای شورای اسلامی شهر شیراز در دوره ششم مبارزه با فساد است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی طاهری امروز _پنجم شهریورماه_ در جمع خبرنگاران با تبریک هفته دولت و ضرورت توجه به این هفته، اظهار کرد: یکی از مطالبه‌های جدی شهروندان و دغدغه‌های اعضای شورای اسلامی شهر شیراز در دوره ششم مبارزه با فساد بوده است و در این راستا، موضوع شفافیت در این دوره در دستور کار شورای اسلامی شهر شیراز قرار گرفت و با جدیت دنبال شد.

وی ادامه داد: در این راست، یکی از این پرونده‌ها توسط مراجع نظارتی تشکیل شد و توسط کارشناسان حقوقی مورد اعتماد شورای اسلامی شهر شیراز مجدانه پیگیری و در نهایت منتج به نتیجه شد.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز افزود: در این پرونده، فردی با هویت معلوم با جعل و استفاده از سند مجعول در معاملات دولتی تبانی کرده و طی سالیان گذشته، چندین میلیارد به طرق غیرقانونی، به شهرداری ضرر رسانده و خویش منتفع شده بود.

وی اضافه کرد: در این پرونده، فرد خاطی بابت جعل اسناد مجعول و تبانی در معاملات دولتی، به سه سال حبس و انفصال موقت به ۱۰ سال شد.

طاهری با بیان اینکه به مردم اطمینان می‌دهم، شورای ششم شهر یک لحظه از فکر مبارزه با فساد و قولی که برای بهبود سلامت اداری شهرداری داده، غافل نشده است، گفت: عزم مبارزه با فساد این دوره از شورای اسلامی شهر از همه ادوار گذشته بالاتر است و مدیریت شهری در این دوره نشان داده که شفافیت یکی از مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های شورای اسلامی شهر شیراز بوده است.

کد خبر 600170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.