کاهش بار ترافیکی با احداث بزرگراه یادگار امام در تهران

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به اینکه بزرگراه امام علی (ع) بار ترافیکی سنگین شمال-جنوب را تحمل می‌کند، با احداث بزرگراه یادگار امام (ره) نیز بار ترافیکی این مسیر کاهش قابل توجه‌ای خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران امروز _پنجم شهریورماه_ در جمع خبرنگاران با تبریک هفته دولت به دولت‌مردان به خصوص رئیس جمهور مردمی و فعال کشور، اظهار کرد: امیدواریم در ساخت پروژه‌ها تمام ابعاد فنی، فرهنگی، اجتماعی یک پروژه برنامه‌ریزی شود تا در اجرای آن ارتباطات بین مردم و محلات قطع نشود.

وی ادامه داد: اگر در ساخت بزرگراه یادگار امام وقفه‌ای ایجاد نمی‌شد، اکنون زمان بهره‌برداری از این پروژه بود و امیدواریم در ساخت و بهره‌برداری از این پروژه به نحو احسن اقدام شود تا مردم بتوانند از این پروژه منتفع شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه با احداث بزرگراه یادگار امام می‌توانیم تحرک اقتصادی نیز ایجاد کنیم، گفت: در این مسیر با توجه به اینکه ساختمان‌های ناایمن و فرسوده زیادی وجود دارد که با احداث بزرگراه می‌توانیم بخشی از ساختمان‌های فرسوده این مسیر را نیز نوسازی کنیم.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه بزرگراه امام علی (ع) بار ترافیکی سنگین شمال-جنوب را تحمل می‌کند، با احداث بزرگراه یادگار امام (ره) نیز بار ترافیکی این مسیر کاهش قابل توجه‌ای خواهد داشت.

کد خبر 600167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.