قمه‌کش‌های شهرک کاوه اصفهان به زانو در آمدند

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری دو نفر از اراذل و اوباش که با استفاده از قمه امنیت و آرامش ساکنان شهرک کاوه شهر اصفهان را سلب کرده و باعث ایجاد رعب و وحشت در بین آنان شده بودند، خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس اصفهان، سرهنگ حسین بساطی اظهار کرد: مأموران کلانتری ۱۹ فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان درپی اطلاع مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی بر تخریب پنج دستگاه خودروی شهروندان و ایجاد مزاحمت برای بانوان در خیابان کاوه بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: رئیس و مأموران کلانتری در کمترین زمان ممکن به محل اعزام و تحقیقات اولیه خود را از شاکیان آغاز کردند که در نتیجه مشخص شد راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در حالی که حالت عادی نداشتند اقدام به چاقوکشی و عربده‌کشی نموده و چند نفر از شهروندان را نیز از ناحیه گردن، صورت و کتف مجروح کرده و همچنین پنج دستگاه خودرو پارک شده در حاشیه خیابان را تخریب و سپس متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خاطرنشان کرد: با اقدامات اطلاعاتی در کمترین زمان ممکن خودروی متهمان در یکی از خیابان‌های شهر شناسایی و متوقف شد.

سرهنگ بساطی اظهار کرد: در این عملیات ضاربان دستگیر و تعداد دو چاقو، یک قداره و یک گُرز از آنها کشف شد که پس از شناسایی این افراد توسط شهروندان آسیب دیده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

وی با هشدار به کسانی که اقدام به حمل سلاح کرده و برای مردم رعب و وحشت ایجاد می‌کنند، گفت: این افراد بدانند که اصفهان جای امنی برای اراذل و اوباش نخواهد بود و پلیس با اقتدار تمام با آنها برخورد خواهد کرد.

کد خبر 600162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.