فردا تمام خطوط اتوبوسرانی اصفهان فعال است/ سرویس‌دهی ویژه به مراسم تشییع آیت‌الله ناصری

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه فردا (یکشنبه) فعالیت اتوبوسرانی در تمام خطوط انجام می‌شود، گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، پس از پایان مراسم تشییع پیکر آیت‌الله ناصری، تعدادی اتوبوس برای بازگشت شرکت‌کنندگان، در محل گلستان شهدا مستقر می‌شود.

سیدعباس روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن تسلیت درگذشت استاد اخلاق و عالم ربانی حضرت آیت الله محمدعلی ناصری، اظهار کرد: شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان فردا _یکشنبه ششم شهریورماه_ با تمام ظرفیت در تمام خطوط مشغول سرویس‌دهی به شهروندان است و پس از پایان مراسم تشییع آن عالم ربانی، عملیات بازگشت شرکت‌کنندگان در مراسم از گلستان شهدا انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: فردا _یکشنبه ششم شهریورماه_ با توجه به مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر آیت‌الله ناصری، محدودیت‌های ترافیکی برای بعضی از خطوط اتوبوسرانی حدفاصل میدان احمدآباد تا گلستان شهدا به‌وجود می‌آید، لذا برنامه‌ریزی لازم در این ارتباط انجام شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه افزود: خطوطی که حدفاصل میدان احمدآباد تا گلستان شهدا عبور می‌کنند یا بین راه به این مسیر می‌رسد، دچار محدودیت ترافیکی می‌شود، از این رو به صورت نیم راه، با رسیدن به مسیر محدودیت، باز می‌گردند یا خطوط متوقف می‌شود تا محدودیت‌های ترافیک برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند پیشنهادها یا انتقادهای خود را به شماره پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۶۴۶ ارسال کنند یا با شماره تلفن ۳۸۱۸۸ تماس بگیرند.

کد خبر 600144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.