آمادگی مدیریت شهری اصفهان برای تشییع آیت‌الله ناصری

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: سرویس حمل‌ونقل عمومی برای تشییع آیت.الله ناصری همراهی لازم و کافی دارد، تمام مجموعه اتوبوسرانی و مسیرهایی که لازم به سرویس‌رسانی است، به صورت ویژه در خدمت مردم قرار خواهد گرفت.

ابوالفضل قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به تدابیر اندیشیده شده برای تشییع آیت‌الله ناصری، اظهار کرد: رحلت عالم ربانی حضرت آیت‌الله ناصری را تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم، مردم اصفهان به این استاد اخلاق مدیون هستند و ایشان حق بسیار بزرگی بر گردن اصفهانی‌ها دارند.

وی با بیان اینکه شهر اصفهان به حضور آیت الله ناصری آراسته بود و اکنون فقدان این عالم ربانی ضایعه بسیار بزرگی است، ادامه داد: با توجه به اینکه امروز یکشنبه مراسم تشییع این عالم ربانی برگزار و در گلستان شهدا به خاک سپرده می‌شود، از روز گذشته تمام مجموعه‌ها برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم اقدامات لازم را انجام دادند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: مدیریت شهری نیز جهت آماده‌سازی محل و مکان خاکسپاری آیت‌الله ناصری و از طرف دیگر روان‌سازی مسائل ترافیکی و رفت‌وآمد مردم در مسیر تشییع اقدامات لازم را انجام داده است.

وی اضافه کرد: خانواده آیت‌الله ناصری مسئولیت اصلی مراسم را برعهده دارند، از این رو در مسیر تشییع، برای برگزاری باشکوه مراسم هرگونه همکاری و همراهی را انجام خواهیم داد.

قربانی گفت: مردم شریف اصفهان قدرشناس این عالم گرانقدر هستند و با حضور گسترده خود نسبت به زحمات آیت‌الله ناصری پاسخی شایسته خواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: سرویس حمل‌ونقل عمومی برای تشییع آیت‌الله ناصری همراهی لازم و کافی دارد، تمام مجموعه اتوبوسرانی و مسیرهایی که لازم به سرویس‌رسانی است به صورت ویژه در خدمت مردم قرار خواهد گرفت.

کد خبر 600141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.