کاهش ترافیک اصفهان با اجرای تقاطع تابان به آسمان

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در صورت اجرای کامل پروژه تقاطع غیرهمسطح اتصال بلوار تابان به آسمان بار ترافیک منطقه ۱۴ و ترافیک عمومی منتقل می‌شود، همچنین مشکلاتی که در خصوص مباحث ایمنی در آن منطقه وجود دارد، نیز به اتمام می‌رسد.

ابوالفضل قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص وضعیت پروژه تقاطع غیرهمسطح اتصال بلوار تابان به آسمان، اظهار کرد: اقداماتی در خصوص این پروژه در دوره جدید آغاز شده و در حال حاضر حدود ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با بیان اینکه تاکنون اقدامات خوبی برای پروژه تقاطع غیرهمسطح اتصال بلوار تابان به آسمان انجام و دیواره‌ها کار شده است، ادامه داد: امیدواریم این پروژه تا پایان سال جاری تکمیل شود و در اختیار شهروندان قرار گیرد، لذا در تلاش هستیم تا طول زمان بهره‌برداری کاهش یابد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص پروژه تقاطع غیرهمسطح اتصال بلوار تابان به آسمان، اعتبار تصریح کرد: اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان برای پروژه تقاطع غیرهمسطح اتصال بلوار تابان به آسمان در نظر گرفته شده که بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان آن توسط شهرداری مرکزی و ۲۰ میلیارد تومان آن توسط شهرداری منطقه ۱۴ اختصاص یافته است.

وی گفت: کل پروژه به اعتباری بالغ بر ۱۲۲ میلیارد تومان نیاز دارد که تأمین اعتبار شده است، به صورت کلی برای تأمین اعتبار پروژه‌های عمرانی مشکلی نداریم و تلاش می‌کنیم در موعد مقرر و طبق وعده‌ای که به مردم داده شده است، این پروژه‌ها را به پایان برسانیم.

قربانی با اشاره به اهمیت اجرای پروژه‌های عمرانی در مناطق کم‌برخوردار شهر، اضافه کرد: با توجه به اینکه پروژه در منطقه کم‌برخوردار واقع شده، شهرداری مرکزی بخش عمده تأمین اعتبار این پروژه را برعهده گرفته است تا هرچه سریع‌تر شاهد بهره‌برداری این پروژه باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در صورت اجرای کامل پروژه تقاطع غیرهمسطح اتصال بلوار تابان به آسمان بار ترافیک منطقه ۱۴ و ترافیک عمومی منتقل می‌شود، همچنین مشکلاتی که در خصوص مباحث ایمنی در آن منطقه وجود دارد، نیز به اتمام می‌رسد.

کد خبر 600107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.