۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰
ملوان پیش می‌افتد اما نمی‌برد

ملوان بندر انزلی، فصل‌ گذشته با هدایت مازیار زارع موفق به کسب مجوز حضور در لیگ برتر شد و به‌رغم خرید مهره‌های لیگ برتری، هنوز موفق‌ به کسب برد نشده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ملوان بندرانزلی فصل گذشته با هدایت «مازیار زارع» موفق شد راهی رقابت‌های لیگ برتر شود تا پس از سال‌ها، طلسم دوری از لیگ برتر را بشکند.

کادر فنی ملوان توانستند در فصل نقل و انتقالات، عملکرد مطلوبی به نمایش بگذارند و با خرید مهره‌های لیگ برتری همچون مجید عیدی، اکبر ایمانی و میلاد جهانی _که از مهره‌های تأثیرگذار تیم سابقشان بودند_، آماده حضور در لیگ بیست‌ودوم باشند.

ملوانان برخلاف خریدهای پیش‌فصل و برنامه‌های تیمی که تا قبل از آغاز لیگ جدید پشت سر گذاشتند در رقابت‌های لیگ برتر موفق عمل نکردند.

شاگردان زارع در اولین رقابت خودشان به مصاف جوانان پیکان رفتند و با نتیجه یک بر صفر مغلوب حریف خود شدند.

ملوان اما در دومین رقابت خود با استقلال تا ۳۰ دقیقه ابتدایی ابتکار عمل را در دست داشت و با یک گل از حریف پر مهره خود جلو افتاد اما دلخوش بودن به همین تک گل و از بین رفتن عطش حمله در بازیکنان، سبب شد تا زارع در این دیدار با نتیجه سه بر یک شکست بخورد.

سومین دیدار ملوان، رقابت با نساجی مازندران بود و در دقایق ابتدایی دروازه این تیم باز شد اما تفکرات زارع سبب شد تا تیم وی با دو گل از حریف خود پیش بیفتد. در این دیدار نیز ملوان اگر چه موفق به کامبک زدن شد اما خیلی طول نکشید که بازیکنان این تیم مجدداً انگیزه خودشان را برای کسب سه امتیاز از دست بدهند تا نساجی در دقایق پایانی کار را به تساوی بکشاند.

ملوان ازجمله تیم‌هایی است که علی‌رغم صعود تازه به لیگ برتر از مدیریت و بودجه مناسبی برخوردار است و بدون تردید زارع در نظر دارد در همین هفته‌های ابتدایی این مشکل فنی را برطرف کند تا در انتهای فصل حسرت امتیازات از دست رفته را نخورد.

کد خبر 600106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.