آیت الله ناصری حامی صادق رهبر انقلاب اسلامی بود

نماینده ادوار مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، ‌ آیت الله ناصری را از علمای بزرگ نه تنها اصفهان بلکه ایران و عالم تشیع دانست و گفت: آیت الله ناصری تا آخرین زمانی که توان جسمی داشت به منبر می‌رفت، نماز جماعت برگزار و مردم را ارشاد و نصیحت می‌کرد.

حمیدرضا فولادگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص فضائل اخلاقی و خدمات آیت الله ناصری به مردم اصفهان اظهار کرد: مرحوم آیت الله ناصری از علمای بزرگ نه تنها اصفهان بلکه ایران و عالم تشیع بود و از نظر خود ساختگی اخلاقی، زهد، سلوک یکی از افراد مورد تأیید امام عصر (عج) بود.

وی با اشاره به ویژگی سبک سخنرانی‌ها و درس‌های اخلاقی جالب این شخصیت افزود: با اینکه او یک فقیه و مجتهد بود اما از بُعد مبلغ بودن تا آخرین زمانی که توان جسمی داشت به منبر می‌رفت، نماز جماعت برگزار و مردم را ارشاد و نصیحت می‌کرد.

نماینده ادوار مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی از دیگر ویژگی‌های برجسته آیت‌الله ناصری را درس‌های اخلاقی و آراستگی به اخلاق اسلامی دانست و یادآور شد: او در حالی دیگران را به اخلاق دینی دعوت می‌کرد که خود ویژگی اخلاق اسلامی را داشت و در ابعاد علمی، معنوی، زهد، سلوک و تقوا در ابعاد اجتماعی فعال بود.

وی حمایت از برخی فعالیت‌های خیریه و امور تبلیغی و فرهنگی در سطح شهر و کشور و همچنین حمایت صادقانه از انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب را از فعالیت‌های اجتماعی آیت‌الله ناصری بیان کرد و گفت: یکی از توصیه‌های همیشگی این عالم ربانی به کسانی که به ملاقات او می‌آمدند، حمایت از رهبری بود که معتقد بود در شرایط و دوره زمانی کنونی نباید پشت رهبری را خالی کرد و این ویژگی‌هایی بود که از وی یک عالم برجسته دینی که در همه ابعاد در صحنه بود ساخته بود.

کد خبر 600102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.