سرویس‌دهی اتوبوسرانی اصفهان برای مراسم خاکسپاری آیت‌الله ناصری(ره)

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با بیان اینکه شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه در روز خاکسپاری آیت‌الله ناصری(ره) به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کند، گفت: این شرکت به منظور سرویس‌دهی و جابه‌جایی عزاداران به کمک شرکت واحد اتوبوسرانی شهر دولت‌آباد نیز خواهد رفت.

حسین حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با تسلیت درگذشت آیت‌الله محمدعلی ناصری، عالم بزرگ کشور به مردم شهیدپرور اصفهان، اظهار کرد: به‌منظور حمل‌ونقل آسوده و روان شهروندان اصفهانی در روز خاکسپاری این عالم ربانی و معلم بزرگ اخلاق، شهرداری اصفهان تمهیدات ویژه‌ای برای فردا _یکشنبه ششم شهریورماه_ در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه به‌منظور سرویس‌دهی و جابه‌جایی عزاداران، شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری اصفهان به کمک شرکت اتوبوسرانی شهر دولت‌آباد نیز خواهد رفت، افزود: شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان با تمام ظرفیت، خدمات لازم را ارائه می‌دهد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با بیان اینکه به منظور سرویس‌دهی و جابه‌جایی عزاداران، شرکت اتوبوسرانی شهرداری اصفهان با تمام ظرفیت ناوگان آماده خدمت‌رسانی است، گفت: بخشی از ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی شهرداری اصفهان جهت تسهیل در رفت و آمد ساکنان شهر دولت‌آباد به مراسم خاکسپاری این عالم بزرگ اختصاص می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: فردا _یکشنبه ششم شهریورماه_ تمام ایستگاه‌های مترو از ساعت ۶:۱۵ تا ۲۲ آماده خدمت‌رسانی به شهروندان است.

کد خبر 600063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.