اجرای طرح واکسیناسیون عمومی در بازارهای سیار مشهد

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد از واکسیناسیون شهروندان در بازارهای سیار این کلان‌شهر با واکسن ایرانی خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمدجواد مشیری اظهار کرد: با توجه به شیوع دوباره ویروس منحوس کرونا، فراگیری سویه جدید این بیماری و در راستای انجام اقدامات پیشگیرانه، طرح واکسیناسیون عمومی در جمعه بازار شهید شوشتری انجام شد.

وی اظهار کرد: این اقدام طی همکاری بین گروه جهادی اشتغال‌زایی، خدمت حسینی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و کمیته علمی قرارگاه کرونای دانشگاه علوم پزشکی انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد ادامه داد: سازمان ساماندهی مشاغل شهری در مرکز واکسیناسیون جمعه‌بازار شهید شوشتری به آن دسته از افرادی که امکان مراجعه به مراکز تجمیعی مسجد محور را ندارند، در مناطق حاشیه شهر مشهد خدمات واکسیناسیون ارائه می‌کند.

وی با بیان اینکه روند واکسیناسیون در بازارهای سیار ادامه خواهد داشت و در ادامه در یکشنبه و چهارشنبه بازار مجیدیه نیز انجام خواهد شد، تصریح کرد: این کار در راستای اقدامات پیشگیرانه شهرداری مشهد و سازمان ساماندهی مشاغل شهری از همه‌گیری بیماری کرونا و حفظ سلامت شهروندان و خانواده آنها صورت گرفته است.

مشیری ادامه داد: پیش از این نیز در چندین مرحله واکسیناسیون کارکنان در سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد انجام شده بود.

کد خبر 599977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.