۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸
 قتل مرد ۹ انگشتی در مشهد!

جوان ۳۵ ساله‌ای که یک بند از انگشت کوچک دست چپ وی قطع شده بود، با ضربات متعدد چاقو در مشهد به قتل رسید.

به گزارش ایمنا، دقایق اولیه بامداد روز گذشته، رانندگان عبوری از بزرگراه هاشمی‌رفسنجانی (میثاق) که به طرف بلوار مجیدیه در حرکت بودند، با جسد خون‌آلود جوانی روبه‌رو شدند که در حاشیه بلوار قرار داشت.

لحظاتی بعد تلفن‌های پلیس ۱۱۰ به صدا درآمد و خبر جنایتی هولناک در بی‌سیم‌های پلیس پیچید. طولی نکشید که قاضی ویژه قتل عمد مشهد در جریان ماجرا قرار گرفت و شبانه به همراه گروهی ویژه از کارآگاهان ورزیده پلیس آگاهی خراسان‌رضوی عازم منطقه الهیه شد.

بررسی‌های میدانی قاضی پرونده حاکی از آن بود که عامل یا عاملان جنایت، جوان حدود ۳۵ ساله را در مکان دیگری به قتل رسانده‌اند و جسد او را شبانه در حاشیه بولوار بعد از میدان مجیدیه رها کرده‌اند.

در ادامه تحقیقات مشخص شد که یک بند انگشت کوچک از دست چپ وی قبلاً قطع شده بود اما او با ضربات متعدد و مهلک کارد به قتل رسیده است. اگرچه بررسی‌های قضائی تا سپیده‌دم روز جمعه به طول انجامید اما هویت مقتول که لباس بیرون از منزل را به تن داشت، همچنان مجهول باقی ماند.

تلاش کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان‌رضوی با صدور دستورات محرمانه‌ای از سوی قاضی برای شناسایی هویت مقتول و ردیابی عاملان این جنایت وحشتناک آغاز شده است.

منبع: رکنا

کد خبر 599971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.