چلسی باز هم در نقل و انتقالات ناکام شد/ کلوپ حرف خود را پس گرفت!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس، خبرهای مختلفی را پوشش داده اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

اخبار امروز __ شنبه پنجم شهریور ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

سان:

* انتقال احتمالی پیر امریک اوبامیانگ به چلسی پس از اینکه آبی‌ها از امضای قرارداد دو ساله برای این بازیکن ۳۳ ساله خودداری کردند، متوقف شد.

* پس از آنکه قرارداد پدرو نتو از ولوز کنسل شد، آرسنال انتظار ندارد در این تابستان خرید دیگری انجام دهد.

دیلی میرر:

* با اعتراف به اینکه لیورپول اکنون سخت به دنبال یک هافبک جدید است، یورگن کلوپ یک چرخش بزرگ در پنجره نقل و انتقالات تابستانی انجام داده است.

* پس از اینکه هفته گذشته مهاجم سابق استون ویلا و سرمربی لیورپول درگیر جنگ لفظی شدند، گابی آگبونلاهور اظهارات کلوپ در مورد بازیکن تیمش را «کمی عجیب» توصیف کرد.

دیلی میل:

* اریک تن هاخ، سرمربی تیم، به فیل جونز، براندون ویلیامز و اکسل توانزبه اعلام کرد که همگی در تابستان امسال در منچستریونایتد خواهند ماند.

* خانواده گلیزر با میلیاردر بریتانیایی جیم راتکلیف پس از اعلام علاقه آنها برای خرید منچستریونایتد تماسی نداشته‌اند.

* پس از اینکه باشگاه نیس پیشنهاد ۱۰ میلیون پوندی سلتاویگو را رد کرد، پیشنهادی برای جذب بن بریتون دیاز، مهاجم بلکبرن ارائه کرد.

* تایسون فیوری مذاکرات خود را با اولکساندر اوسیک بر سر مبارزه برای تبدیل شدن به قهرمان بلامنازع سنگین وزن جهان در بوکس ادامه داده است که محتمل‌ترین تاریخ آن ۱۷ دسامبر است.

* بازپرداخت بدهی برنلی با وجود فروش بیش از ۵۰ میلیون پوندی در تابستان امسال، همچنان مانع از داشتن بودجه کافی برای تقویت تیم وینسنت کمپانی خواهد شد.

* "اما رادوکانو"، مدافع عنوان قهرمانی تنیس اوپن آمریکا، چند روز قبل از اینکه دفاع از عنوان قهرمانی خود را در جریان تمرین دو ساعته در نیویورک آغاز کند، اشک ریخت.

تایمز:

* رئیس اتحادیه فوتبال ترکیه گفت که او معتقد است که این کشور می‌تواند انگلیس و ایرلند را در رقابت برای میزبانی یورو ۲۰۲۸ شکست دهد.

گاردین:

* سازمان اتومبیلرانی FIA با وجود مخالفت‌های تیم‌های برتر این ورزش، در تلاش برای جلوگیری از آسیب‌دیدگی طولانی‌مدت سر برای رانندگان خود، به قانون «جهش» فرمول یک پایبند است.

* مالکان باشگاه راگبی "ورچستر وریرز" به کارکنان نامه نوشتند و گزارش‌هایی مبنی بر اینکه باشگاه در شرف واگذاری به مدیریت جدید است یا ممکن است این باشگاه تعطیل شود را تکذیب کردند.

دیلی اکسپرس:

* اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، علیرغم علاقه چلسی و نامشخص بودن آینده مگوایر، قصد ندارد به کاپیتان باشگاه، قبل از مهلت نقل و انتقالات اول سپتامبر اجازه جدایی بدهد.

* گفته می‌شود تاتنهام در هفته آخر پنجره نقل و انتقالات، آنتونی گوردون، مهاجم اورتون را از چلسی هایجک خواهد کرد.

سان اسکاتلند:

* شرکت بازی‌های رایانه‌ای EA Sports تأیید کرده است که ورزشگاه سلتیک پارک و اییروکس گلاسکو در زمان عرضه در FIFA 23 حضور نخواهند داشت. این خبر پس از آن منتشر شد که شرکت ونکوور قبلاً ادعا کرده بود که ایبروکس در بازی کامپیوتری آینده فیفا حضور خواهد داشت.

دیلی رکورد:

*بسیاری از باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس در حال بررسی پیشنهادی برای مت اوریلی هستند. این هافبک از زمانی که در ژانویه با ۱.۵ میلیون پوند از تیم دسته یکی و انگلیسی " میلتون کینز دونر"آمد، برای سلتیک خوش درخشید.

دیلی تلگراف:

* تیم فوتبال استوک سیتی در آستانه انتصاب الکس نیل به عنوان سرمربی جدید خود پس از پرداخت بند خرید او از ساندرلند است، در حالی که اعضای تیم "بلک کتز" از تصمیم او برای ترک باشگاه "شوکه" شدهاند.

کد خبر 599968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.