آیت‌الله ناصری خدمات بزرگی به انقلاب و اسلام کرد

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی آیت الله ناصری را استوانه توحید، محبت به حضرت ولی عصر (عج)، مخلص در مسیر بندگی خدا توصیف کرد و گفت: شاید یک قرن بگذرد تا امثال آیت الله ناصری متولد و تربیت شوند و به چنین مقامات بلندی برسند.

حجت الاسلام والمسلمین حسین میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص فضائل مرحوم آیت الله ناصری اظهار کرد: در طول تاریخ علما و اساتید اخلاق، عرفان و معنویت تبلیغ کننده اسلام ناب محمدی راهگشا به سوی حقیقت بودند که آیت الله ناصری از جمله آنها است.

وی آیت الله ناصری را استوانه توحید، محبت به حضرت ولی عصر (عج)، مخلص در مسیر بندگی خدا توصیف کرد و افزود: آنچه این شخصیت بزرگوار را ممتاز می‌کرد، نگاه اجتماعی، سیاسی و انقلابی بود و با داستان‌هایی که در طول زندگی آیت الله ناصری از نزدیکان او سراغ داریم، خدمات بزرگی به کلیت انقلاب، اسلام، تشیع و مردم اصفهان و دولت آباد ارائه کرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی فقدان چنین شخصیتی را باعث تأثر و تأسف دانست و گفت: شاید یک قرن بگذرد تا امثال آیت الله ناصری متولد و تربیت شوند و به چنین مقامات بلندی برسند و رحلت جانگداز این بزرگوار را به حضرت ولی عصر (عج)، رهبر انقلاب، خانواده، بستگان، شاگردان و متعلقات آن بزرگوار و عموم مردم مسلمان تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

کد خبر 599936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.