آمادگی ناوگان حمل‌ونقل برای مراسم تشییع آیت‌الله ناصری/ تدارک شهرداری برای استقبال از مهر

شهردار اصفهان گفت: برنامه‌ریزی لازم در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک و پلیس راهور برای برگزاری مراسم تشییع آیت‌الله ناصری انجام شده است تا مشکلی برای تردد شهروندان به‌وجود نیاید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _شنبه پنجم شهریورماه_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان»، ضمن تسلیت درگذشت آیت‌الله محمدعلی ناصری، مجتهد و استاد اخلاق، اظهار کرد: فردا _یکشنبه ششم شهریورماه_ تشییع پیکر این عالم ربانی در شهر اصفهان انجام خواهد شد، از این رو تدارکات و برنامه‌ریزی لازم در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک و پلیس راهور انجام شده است تا مشکلی برای تردد شهروندان به‌وجود نیاید.

وی افزود: با توجه به جایگاهی که آیت‌الله شیخ محمدعلی ناصری‌دولت‌آبادی در بین مردم داشت، پیش‌بینی می‌شود جمعیت انبوهی در این مراسم شرکت کنند که امیدواریم با تدبیر پلیس راهور و همراهی مردم مشکلی در روند حمل‌ونقل عمومی شهر ایجاد نشود.

شهردار اصفهان با اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و خدماتی منطقه سه شهرداری در هفته گذشته، تصریح کرد: با افتتاح و آغاز عملیات عمرانی این پروژه‌ها، خدمات جدیدی را به مردم شهر هدیه کردیم.

وی گفت: حدود سه هفته آینده بازگشایی مدارس را در پیش خواهیم داشت، لذا باید آمادگی لازم را داشته باشیم؛ تجربه سال گذشته بعد از شیوع کرونا نشان داد که اگر پیش‌بینی‌های لازم انجام نشود، در عرصه حمل‌ونقل عمومی دچار مشکل خواهیم شد.

قاسم‌زاده اظهار کرد: از روزهای قبل ستاد مهر تشکیل شده است و حوزه‌های ترافیک، پلیس راهور و آموزش‌وپرورش در تلاش برای برنامه‌ریزی هستند تا مقدماتی فراهم شود که خانواده‌ها پس از بازگشایی مدارس نگران رفت و آمد دانش‌آموزان خود نباشند.

وی تصریح کرد: سرویس مدارس از قبل پیش‌بینی و بر تعداد اتوبوس‌های شهر افزوده شده است که امیدوارم بتوانیم با پیش‌بینی‌های انجام شده سال تحصیلی خوبی داشته باشیم و از ابتدای مهرماه مدارس همچون گذشته پویا و شاداب بازگشایی شود.

کد خبر 599918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.