ایجنت اوسیمن مبادله او با رونالدو را رد کرد!

ایجنت ویکتور اوسیمن مدعی شده است که در میان شایعات نقل و انتقالات، هیچ مذاکره ای بین این بازیکن و منچستریونایتد صورت نگرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از آنجایی که رونالدو همچنان به دنبال جدایی از منچستریونایتد است، برخی منابع خبری در ایتالیا ادعا می‌کنند که ایجنت او خورخه مندس تلاش می‌کند با ناپولی قرارداد مبادله‌ای را انجام دهد که باعث شود اوسیمن به تیم دیگری برود. اگرچه، روبرتو کالندا، ایجنت مهاجم نیجریه‌ای، به سرعت این ادعاها را رد کرد.

نماینده اوسیمن بعدازظهر جمعه برای رسیدگی به شایعات، نوشت: «هیچ مذاکره‌ای در جریان نیست، هیچ تبادلی وجود ندارد.

ویکتور اوسیمن بازیکن ناپولی است و می‌خواهد با ناپولی با افتخار، همراه با مربی و هم تیمی‌هایش در زمین، چمپیونزلیگ را کسب کند.

اگر هیچ محتوایی پشت شایعات مربوط به ارتباط منچستریونایتد با اوسیمن وجود نداشته باشد، شیاطین سرخ برای جذب یک مهاجم به تقلا می‌افتند. با توجه به اینکه تنها چند روز از پنجره نقل و انتقالات باقی مانده است، اریک تن هاخ در موقعیت ایده آلی قرار ندارد.

همه چیز برای منچستریونایتد ناامید کننده شده است و پنجره نقل و انتقالات به روزهای پایانی خود می‌رسد. بعید به نظر می‌رسد که رونالدو به تیم دیگری برود، اما این ممکن است تأثیری بر برنامه‌های تن هاخ برای مهاجم جذب مهاجمی دیگر نداشته باشد

کد خبر 599905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.