دوباره وطنی!

تعویض چمن ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر از مصنوعی به طبیعی، یکی از مهم‌ترین مطالبات کادر فنی و مدیریتی و هواداران این تیم طی سال‌های اخیر بود که اکنون محقق شده است و نساجی از این پس، روی چمن باکیفیت ورزشگاه «شهیدوطنی» از حریفان خود میزبانی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاید شور و شوق یک شهر برای تیم قدیمی‌اش، مفهوم دیگری برای مردم قائمشهر داشته باشد؛ شهری که از کارخانه گرفته تا فوتبال، «نساجی» همه چیز مردمانش محسوب می‌شود، تعصب و غیرت برنمی‌تابد که این تیم ریشه‌دار، لیگ برتری نباشد یا در خانه همسایه بازی کند.

این روزها دوباره وطنی برای قائم‌شهری‌ها، یادآور روزهای پرخروش دهه ۷۰ است و با غریو شادی تلاش می‌کنند همه تلخی‌های دهه ۸۰ را فراموش کرده و دهه جدید را با خاطرات خوب طی کنند.

حالا در هفته دولت، تیم فوتبال نساجی قائمشهر در سومین مسابقه فصل جاری لیگ برتر، دوباره به وطن بازگشت و بازی مقابل انزلی را به مثابه یک آئین افتتاحیه برای فصل جدید به خود دید.

نخستین تمرین تیم فوتبال نساجی مازندران پس از اجرای عملیات کاشت چمن طبیعی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر، روز سه‌شنبه اول شهریورماه در این استادیوم برگزار و این تیم پس از ۳۹۳ روز دوباره در زمین خانگی‌اش با تشویق هواداران مواجه شد.

در سفر رئیس‌جمهوری به مازندران، ضرب‌الأجل اتمام بازسازی ورزشگاه شهید وطنی صادر شد و حالا در هفته دولت، این ورزشگاه پذیرای ورزش دوستان قائمشهری است. این درحالی است که تعویض چمن ورزشگاه شهید وطنی و تکمیل سکوی غربی این استادیوم که رئیس‌جمهور برای آن، مهلت چهار ماهه تعیین کرد، از نخستین روزهای سال جاری وارد فاز جدیدی شده است.

ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر که تنها ورزشگاه خانگی تیم نساجی در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود، از مردادماه سال ۱۴۰۰ برای تعویض چمن مصنوعی و کاشت چمن طبیعی و بهسازی سکوها وارد عملیات عمرانی شد.

قدیمی‌ترین ورزشگاه مازندران که طی سال‌های اخیر به دلیل فرسوده بودن امکانات و زیرساخت‌ها همواره با چالش‌هایی مواجه بود، همزمان با دومین روز هفته دولت پس از تکمیل عملیات بهسازی و نوسازی با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و حضور تعدادی از مدیران استانی و شهرستانی، چهره‌های ملی و هزاران هوادار نساجی یک بار دیگر به فضای فوتبالی کشور برگشت.

این ورزشگاه که عملیات بهسازی و نوسازی آن از نوزدهم مرداد آغاز شده بود، طی یک سال اخیر با صرف هزینه حدود ۷۰ میلیارد تومانی بخش دولتی به شرایط مناسب زیرساختی و تجهیزاتی رسید و به عنوان یک ورزشگاه مجهز و با کیفیت برای برگزاری مسابقات خانگی نساجی در اختیار این باشگاه قرار گرفت.

دوباره وطنی!

تعویض چمن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر از چمن مصنوعی به چمن طبیعی، یکی از مهم‌ترین مطالبات کادر فنی و مدیریتی و هواداران این تیم طی سال‌های اخیر بود که اکنون این مطالبه محقق شده است و نساجی از این پس روی چمن با کیفیت ورزشگاه شهید وطنی از حریفان میزبانی خواهد کرد. بخش دولتی علاوه بر هزینه ۷۰ میلیارد تومانی بهسازی ورزشگاه شهید وطنی، برای واگذاری این ورزشگاه به نساجی، پایین‌ترین مبلغ را به منظور حمایت از این باشگاه در نظر گرفته است. بنا به برخی داده‌های دریافت شده، مبلغ اجاره این ورزشگاه برای نساجی طی یک سال ۲۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده که تقریباً معادل اجاره ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان در یک مسابقه است.

ورزشگاه وطنی قائمشهر حالا برای مجموعه مدیریتی استان نیز یک تعصب ویژه است؛ تعصبی که حالا برای افتتاحیه آن پای میهمانان ملی را نیز به قائمشهر باز کرده است. پیش از افتتاح رسمی این ورزشگاه، سیدمحمود حسینی‌پور، استاندار مازندران در صفحه اینستاگرامی خود، این دیدار را رسانه‌ای کرد.

متن کامل یادداشت استاندار مازندران به شرح زیر است:

«امروز این افتخار را داشتم که میزبان دو نفر از چهره‌های مطرح پیشکسوت فوتبال کشورمان آقایان حمیدرضا استیلی و علی‌اصغر مدیر روستا باشم. از هر دوی این عزیزان برای حضور در مراسم باشکوه بازگشایی مجدد و افتتاح ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر که همزمان است با روز پنجشنبه هفته جاری و نیز برگزاری دیدار هفته سوم لیگ برتر فوتبال کشور با رقابت تیم نساجی و ملوان بندرانزلی دعوت کردم. به امید یک پیروزی دلچسب در این بازی و رقم خوردن یک روز خوب برای مردم شهیدپرور استان مازندران.»

کد خبر 599892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.