گل گهر ۲- سپاهان ۲/ فرصت سوزی علیه سومین برد

تیم فوتبال سپاهان در حالی که در آستانه کسب سومین پیروزی متوالی بود مقابل گل گهر در نهایت به نتیجه تساوی تن داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته سوم لیگ برتر، امروز _چهارم شهریورماه_ از ساعت ۲۱:۳۰ تیم‌های گل گهر و سپاهان در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

هفته سوم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های گل گهر و سپاهان

ورزشگاه: شهید سلیمانی سیرجان

تماشاگر: حدود پنج هزار نفر

گل‌ها: رناتو داسیلویرا (دقیقه ۶۲، گل به خودی) و علیرضا علیزاده (دقیقه ۸۶) برای گل گهر؛ میلاد زکی پور (دقایق ۴۳ و ۵۱) برای سپاهان

اخطار: مهران گلزاری (دقیقه ۴۹) از گل گهر؛ یاسین سلمانی (دقیقه ۱۹)، محمد دانشگر (دقیقه ۴۰)، میلاد زکی پور (دقیقه ۵۹)، محمدرضا حسینی (دقیقه ۶۹) از سپاهان

گل گهر: محسن فروزان، علیرضا آرتا، مهران گلزاری، مهدی تیکدری (۸۴- بهنام برزای)، شایان مصلح، علیرضا علیزاده، رضا شکاری، امین پورعلی (۶۲- نوید آشوری (۹۳- وزلی گومز))، مرتضی تبریزی (۴۶- کی روش استنلی)، محمد خدابنده‌لو (۴۶- امین قاسمی نژاد) و اریک بایناما

سرمربی: امیر قلعه نویی

سپاهان: پیام نیازمند، رناتو داسیلویرا، محمد دانشگر، میلاد زکی پور (۶۶- امید نورافکن)، رامین رضائیان، مسعود ریگی، مانوئل فرناندز، یاسین سلمانی (۸۱- محمد علی نژاد)، الویس کامسوبا (۶۹- نیلسون جونیور)، محمدرضا حسینی (۸۱- فرشاد احمدزاده) و شهریار مغانلو

سرمربی: خوزه مورایس

داور: مرتضی منصوریان

شرح بازی:

حساس‌ترین دیدار هفته سوم در حالی آغاز شد که دو تیم از همان ابتدای بازی سعی در ارائه بازی رو به جلو و رسیدن به گل بودند. گل گهر بیشتر عمق دفاع سپاهان و سمت چپ این تیم را هدف قرار داده بود و سپاهان نیز یکی دو موقعیت خطرناک روی شوت از راه دور به دست آورد. با این حال این سپاهان بود که زودتر از مهمان خود در آخرین دقایق نیمه نخست به گل رسید. این گل سپاهان که روی ارسال بلند و دقیق رضاییان و ضربه سر زکی پور به دست آمد به نوعی ابتکار عمل را در نیمه دوم به سپاهان داد تا این تیم راحت تر از نیمه نخست بازی را کنترل کند.

در نیمه دوم گل گهر با به زمین آوردن کی روش استنلی و قاسمی نژاد تمام قوای تهاجمی خود را به کار گرفت تا بازی را به تساوی بکشاند اما در همان دقایق ابتدایی با ضربه ایستگاهی زکی پور اختلاف دو برابر به سود سپاهان شد. با این حال ثانیه‌هایی پس از ورود آشوری به زمین در اواسط نیمه دوم، گل گهر روی ارسالی که او داشت به گل اول رسید تا اختلاف به حداقل برسد. بازی انتحاری گل گهر در ادامه باعث شد دفاع این تیم کم تعداد شود و ضد حملات زیادی نصیب سپاهان شود که مهاجمان سپاهان قدر هیچکدام از این موقعیت‌های طلایی را ندانستند تا در دقایق پایانی بازی روی یک ضربه کرنر گل تساوی را دریافت کند.

سپاهان با وجود تساوی در این دیدار ۷ امتیازی شد و همچنان در صدر جدول جایگاه خود را حفظ کرد.

شرح گل‌ها:

۱-۰ (دقیقه ۴۳- سپاهان) - ارسال تند و تیز رضاییان از میانه‌های میدان به مرکز محوطه جریمه گل گهر با ضربه سر محکم زکی پور همراه شد تا دروازه گل گهر در آخرین دقایق نیمه نخست باز شود.

۲-۰ (دقیقه ۵۱- سپاهان) - ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه که روی یک ضد حمله به دست آمده بود توسط میلاد زکی پور به زیبایی به تور دروازه فروزان چسبید.

۲-۱ (دقیقه ۶۲- گل گهر) - توپ ارسالی آشوری از پشت محوطه جریمه سپاهان با برخورد به پای رناتو تغییر مسیر داد و وارد دروازه خودی شد.

۲-۲ (دقیقه ۸۷- گل گهر) - کرنر ارسالی آشوری از سمت راست با ضربه سر علیزاده به تور دروازه سپاهان چسبید تا بازی به تساوی بکشد.

دقایق حساس:

دقیقه ۲۳- پس از یک بازیسازی خوب از سوی بازیکنان سپاهان، در پشت محوطه جریمه گل گهر فرصت شوت زنی برای سلمانی مهیا شد اما ضربه پای چپ او با از کنار دروازه گل گهر به بیرون رفت.

دقیقه ۳۲- روی برگشت ضربه کرنر گل گهر، فرصت خوب شوت زنی در پشت محوطه جریمه سپاهان برای تبریزی مهیا شد که ضربه کات دار او با اختلافی کم به طرزی خطرناک از کنار دروازه سپاهان به بیرون رفت.

دقیقه ۳۴- حرکت زیبای ریگی و ضربه محکم و خطرناک او از پشت محوطه جریمه گل گهر با واکنش فروزان همراه شد و توپ برگشتی در حالی با ضربه رضاییان راهی به چارچوب پیدا نکرد که جز دروازه بان کسی برابر او حضور نداشت.

دقیقه ۶۴- حرکت حسینی به درون محوطه جریمه گل گهر با پاس رو به بیرون او برای سلمانی همراه شد اما ضربه خطرناک سلمانی با اختلافی کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۳- در یک ضد حمله پاس حسینی به مغانلو رسید اما ضربه خطرناک او از درون محوطه جریمه با اختلافی کم از کنار دروازه گل گهر به بیرون رفت.

دقیقه ۷۷- شوت باگناما از درون محوطه جریمه سپاهان با واکنش خوب نیازمند راهی کرنر شد.

دقیقه ۹۲- در یک ضد حمله پاس در عمق رضاییان به مغانلو رسید اما ضربه او از زاویه‌ای سخت راهی به چارچوب پیدا نکرد.

اتفاق ویژه:

میلاد زکی پور در اولین دیداری که به صورت فیکس برای سپاهان به میدان رفت دو گل آن هم به تیم سابق خود زد.

بهترین بازیکن:

میلاد زکی پور با دو گلی که به ثمر رساند بهترین بازیکن این دیدار بود.

کد خبر 599859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.