برزیل ۳ - کوبا ۲/سلسائو افتتاحیه را به کامبک مزیّن کرد

تیم‌ملی برزیل با یک کامبک دیدنی کوبا را در چارچوب نخستین بازی مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان سال ۲۰۲۲ با حضور ۲۴ تیم از امروز چهارم شهریورماه به‌میزبانی دو کشور لهستان و اسلوونی آغاز شد و تا بیستم شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

در نخستین مسابقه از این رقابت‌ها دو تیم برزیل و کوبا به‌مصاف هم رفتند و برزیلی‌ها با نتیجه ۳ بر ۲ موفق به شکست‌دادن حریف شدند.

برزیل که در دو ست نخست عملکرد خوبی نداشت و با ۳۱ بر ۳۳ و ۲۱ بر ۲۵ نتیجه را به کوبا واگذار کرده بود در ست‌های سوم تا پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۱۷ و ۱۸ بر ۱۶، نتیجه را به‌نفع خود تغییر داد و توانست با یک کامبک تماشایی نخستین پیروز این دوره از مسابقات باشد.

در ادامه این مسابقات دو تیم ژاپن و قطر از ساعت ۱۶:۳۰ به مصاف هم رفتند و در این مسابقه ژاپنی‌ها با نتیجه ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۵ حریف را شکست دادند تا به‌عنوان دومین پیروز روز نخست برای دیدارهای بعدی آماده شوند.

مسابقه میان تیم‌های آمریکا - مکزیک، فرانسه - آلمان، لهستان - بلغارستان و اسلوونی - کامرون دیگر دیدارهای روز نخست مسابقات قهرمانی جهان است که به‌ترتیب برگزار خواهند شد.

کد خبر 599850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.