مهمان‌دوست دوباره سرمربی تیم‌ملی تکواندو آذربایجان شد

رضا مهمان‌دوست مربی افتخارآفرین برای تکواندوی آذربایجان، مجددا به‌عنوان سرمربی تیم‌ملی تکواندوی جمهوری‌آذربایجان منصوب گردید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا مهمان‌دوست مربی و پیشکسوت تکواندوی کشورمان، مدتی پس از استعفا از سرمربی‌گری تیم‌ملی جمهوری‌آذربایجان و به‌دلیل نداشتن پیشنهاد از سوی هادی ساعی رئیس فدراسیون جودو، بار دیگر با اصرار رئیس فدراسیون تکواندوی آذربایجان، هدایت این تیم را برعهده گرفت.

رضا مهمان‌دوست از سال ۱۳۹۳ هدایت تیم‌ملی تکواندوی آذربایجان را برعهده دارد و توانسته نخستین طلای تکواندوی آذربایجان در مسابقات جهانی ۲۰۱۵ روسیه را به‌دست بیاورد، همچنین قهرمانی بازی‌های اروپایی ۲۰۱۵، قهرمانی جام‌جهانی ۲۰۱۵ مکزیک، کسب یک مدال طلا و دو برنز در المپیک ۲۰۱۶ ریو و قهرمانی پنجمین دوره مسابقات کاپ اروپا در سال ۲۰۱۷ افتخارات این سرمربی ایرانی در تیم‌ملی تکواندوی جمهوری‌آذربایجان به‌شمار می‌روند.

مهمان‌دوست در سال‌های ۲۰۱۰، ۲۰۱۱، ۲۰۱۶ و ۲۰۱۹ از سوی فدراسیون جهانی تکواندو به‌عنوان بهترین سرمربی مرد جهان انتخاب شده بود.

سرمربی تیم‌ملی تکواندو آذربایجان ۱۱ سال پیش در اعتراض به پرداخت نشدن دستمزد خود از سوی فدراسیون تکواندو از سرمربیگری تیم‌ملی تکواندوی ایران استعفا داده بود و دیگر به این سکان بازنگشت.

کد خبر 599810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.