افتتاح تقاطع چند سطحی در شیراز با اعتبار ۳۵۰ میلیارد

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: حدود هشت هکتار سطح مقطع این پروژه است که بزرگترین سطح مقطع را در بین تقاطع‌های غیرهم‌سطح در شیراز دارد و بزرگی این پروژه در نوع خود بی‌نظیر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی طاهری، امروز _ چهارم شهریور ماه_ در مراسم تقاطع چند سطحی شهدای مدافع سلامت با اعتبار ۳۵۰ میلیارد تومان، اظهار کرد: نام پروژه چند سطحی مدافعان سلامت، بها و ارزش اصلی این سازه است.

وی با اشاره به شهدای مدافع سلامت، گفت: امروز آسایش و امنیت خود را مدیون جانفشانی این افراد هستیم؛ چه بسیار پرستاران و پزشکانی که جان خود را سپر و خاکریز کردند تا امروز ما در آسایش و آرامش باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز افزود: حدود هشت هکتار سطح مقطع این پروژه است که بزرگترین سطح مقطع را در بین تقاطع‌های غیرهم‌سطح در شیراز دارد و بزرگی این پروژه در نوع خود بی‌نظیر است.

وی در پایان از شهردار فعلی و شهرداران سابق، اعضای شورای اسلامی شهر سابق و فعلی و تمام افرادی که به نحوی در به ثمره رسیدن این پروژه نقش داشتند، تشکر کرد و گفت: ۳۵۰ میلیارد اعتبار برای ساخت این تقاطع دولتی نبوده و از محل منابع مردم تأمین شده است. تقاطع چند سطحی مدافعان سلامت، دو زیرگذر به طول ۹۰۰ متر، پل برگردان به طول ۲۵۰ متر و پل چپ گرد ۲۸۰ متر را شامل می‌شود.

به گزارش ایمنا، تقاطع چند سطحی شهدای مدافع سلامت با اعتبار ۳۵۰ میلیارد تومان در راستای توسعه حلقه‌های ترافیکی و اتصال ایمن محورهای بزرگراهی با همت و تلاش نیروهای توانمند شهرداری شیراز در ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز به دست محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس جمهور و با حضور محمد هادی ایمانیه، استاندار فارس و مدیران و مسئولان شهری در دومین روز هفته دولت در شیراز افتتاح شد.

کد خبر 599801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.