اعزام ۶۰ نفر پاکبان اراکی به شهر مرزی مهران

رئیس سازمان مدیریت پسماند و مسئول ستاد اربعین شهرداری اراک خبر از اعزام ۶۰ نفر پاکبان به شهر مرزی مهران جهت خدمت به زائرین اربعین حسینی داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی فدوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته و در آستانه فرا رسیدن ایام اربعین حسینی، ۶۰ نفر پاکبان برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی به شهر مرزی مهران اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه پاکبانان از ۱۳ الی ۲۹ شهریورماه به مدت ۱۶ روز در مرز مهران به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی می‌کنند، افزود: چهار دستگاه پرس زباله، پنج دستگاه موتورسیکلت، دو دستگاه خودروی سواری و یک دستگاه خاور، دو دستگاه ماشین نجات به همراه چهار نیروی عملیاتی آتش‌نشان، دو دستگاه اتوبوس، دو دستگاه خودرو حمل متوفی و ۱۰ نفر کادر اجرایی و راننده نیز به مرز مهران اعزام خواهند شد.

مسئول ستاد اربعین شهرداری اراک افزود: تعداد ۵۰ عدد مخزن زباله مکانیزه و ۲۰۰ کیلوگرم پلاستیک زباله، لباس کار، جارو و سایر تجهیزات نظافتی همچون دستکش و ماسک، نیز به مهران ارسال خواهد شد.

فدوی با بیان اینکه پاکبانان قبل از حضور در مرز مهران برای زیارت به کربلا و نجف در تاریخ هفتم شهریورماه اعزام خواهند شد، اظهار کرد: نیروهای اعزامی شهرداری اراک با تلاشی مضاعف و به صورت شبانه‌روزی برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی آماده هستند.

کد خبر 599799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.