آیت‌الله ناصری اخلاق را در عمل خود تدریس می‌کرد

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان اینکه آیت‌الله ناصری استاد اخلاق بود، گفت: آن عالم گرانقدر اخلاق را بیش از مباحث تئوری در عمل خود نشان می‌داد و با بسیاری از اساتید اخلاق متمایز بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالرسول احمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص فضائل مرحوم آیت‌الله ناصری، اظهار کرد: آیت‌الله ناصری استاد و اسطوره اخلاق برای طلاب و فردی انقلابی، پیرو رهبر و پشتوانه‌ای برای مردم شهر اصفهان بود، ضایعه درگذشت این عالم ربانی برای مردم و مؤمنان شهر به ویژه برای طلاب بسیار دردناک است.

وی افزود: امید است سایه روح معنوی ایشان همیشه بر سر طلاب، حوزه علمیه و مردم اصفهان تداوم داشته باشد؛ معتقد هستم نفس این عالم گرانقدر تا سال‌ها در اصفهان، کشور و جامعه شیعه تأثیرگذار خواهد بود.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: اخلاق را بیش از مباحث تئوری در عمل خود نشان می‌دادند و با بسیاری از اساتید اخلاق متمایز بود، برخی از اساتید اخلاق، خدمات شایان توجهی به مقام علم می‌کنند، اما آیت‌الله ناصری علاوه‌بر استادی در مقام اخلاق نظری، در عمل نیز الگوی اخلاق بود.

وی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی حوزه علمیه و مؤسسات متعدد فرهنگی و مذهبی در اصفهان و قم و سایر خدمات آیت‌الله ناصری به حوزه علم کشور قابل ستایش است. مؤسسات متعدد، مدارس و نشریات مختلفی به همت این عالم ربانی ایجاد شد که باقیات‌الصالحات جاری است، امیدواریم بتوانیم پیرو راهش باشیم.

کد خبر 599795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.