دولت شهید رجایی، مخلص و ولایت‌مدار بود/ شهرداری اصفهان در مسیر فسادستیزی عمل می‌کند

خطیب نماز جمعه اصفهان گفت: دولت شهیدان رجایی و باهنر الگو شد، زیرا آنها واقعا مخلص، انقلابی و ولایت‌مدار بودند و جهادی فعالیت می‌کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام سید احمد محمودی امروز_ چهارم شهریورماه_ در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان ضمن تبریک روز کارمند، اظهار کرد: هفته دولت به مناسبت شهادت شهیدان رجایی و باهنر، به این عنوان، نام‌گذاری شده است.

وی ادامه داد: هفته دولت از جهت زنده کردن یاد و خاطر شهیدان باهنر و رجایی که به دست دشمنان انقلاب به درجه شهادت نائل شدند و بیان اقدامات آنها، فرصتی برای جهاد تبیین است.

خطیب نماز جمعه اصفهان خاطرنشان کرد: دولت شهید رجایی و باهنر به یک ماه نرسید اما الگو شد، زیرا آنها واقعاً مخلص، انقلابی و ولایت‌مدار بودند و جهادی فعالیت می‌کردند.

وی با بیان اینکه امیدواریم مسئولان تفکر و اندیشه رجایی و باهنر را دنبال کنند، گفت: مهم‌ترین نکته در انجام مسئولیت‌ها، خدمت به مردم است.

محمودی اضافه کرد: یکی از شاخصه‌های ارزیابی دولت‌ها این است که بدانیم رفتار و حرف‌های دولت چقدر با سخنان امام خامنه‌ای (حفظه‌الله) منطبق است.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم، دولت انقلابی و ارزشی است، گفت: تکیه بر ارزش‌های انقلاب، تلاش برای تحقق دولت مردمی، خلوص نیت و برنامه‌ریزی مناسب، مبارزه با جنگ روانی دشمن، امید بخشیدن به مردم و انسجام، اقتدار و اشراف بر امور، تحول در قوه مجریه، توجه به فرهنگ و رسانه و سیاست خارجی از جمله ویژگی‌های دولت است؛ البته در بعضی از امور هم به نتیجه مطلوب نرسیده‌ایم، لذا باید تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه رفع مشکلاتی همچون علی‌آباد کلنگان از برکات دولت مردمی است، تاکید کرد: تخریب اماکن متجاوز به اموال مردم اقدام شایسته‌ای بود و گاهی رئیس جمهور در مکان‌هایی حاضر می‌شود که هیچکدام از مسئولان آنجا نرفته‌اند. امام خامنه‌ای فرموده‌اند دولت باید در بازسازی انقلابی، عدالت‌محوری و فسادستیزی تلاش کند، که در این راستا اقداماتی توسط شهرداری اصفهان انجام شده است.

کد خبر 599780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.