آلومینیوم اراک - پرسپولیس/ چشم یحیی به گل هلندی

آلومینیوم و پرسپولیس عصر امروز (جمعه) به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرخ‌پوشان پایتخت از ساعت ۱۹ امروز _ جمعه چهارم اردیبهشت ماه _ در اراک میهمان آلومینیوم خواهند بود. پرسپولیسی‌ها که خاطرات خوشی از حضور در اراک ندارند و در دو هفته ابتدایی نیز نتیجه مطلوبی به دست نیاورده‌اند، اکنون به دنبال ثبت نخستین پیروزی خود هستند. آن سوی میدان اما شاگردان رحمتی می‌خواهند هم‌چنان در خانه گربه سیاه پرسپولیس باشند.

استارت دشوار لوکادیا

شاگردان یحیی گل محمدی در شرایطی پا به سومین هفته لیگ خواهند گذاشت که در دو دیدار نخست نتیجه‌ای بهتر از تساوی به دست نیاورده‌اند. سرخ‌ها اگر چه در این دو مسابقه گلی را دریافت نکرده‌اند ولی موفق با گلزنی هم نشده‌اند.

حالا گل محمدی امیدوار است با اضافه شدن لوکادیا به خط آتش تیمش از هفته جاری، تقویت شده و بتواند به او در جمع‌آوری سه امتیاز بازی‌ها کمک کند. این مهاجم سرشناس هلندی که اساساً فورواردی چهارچوب‌شناس است، استارتش را از جدالی دشوار در اراک خواهد زد اما با درخشش در این مسابقه، قطعاً مسیر محبوبیت میان هواداران سرخ‌ها را یک شبه طی کند.

آلومینیوم اراک - پرسپولیس/ چشم یحیی به گل هلندی

تکیه آلومینیوم به اراک نفرین‌شده برای رقیب!

سمت دیگر این مسابقه حساس، آلومینیومی است که در دو فصلی که به لیگ برتر راه‌یافته نه تنها در اراک مقابل پرسپولیس بازنده نبوده که دو شکست را نیز به این تیم در خانه تحمیل کرده است‌. سبزهای اراکی این فصل با هدایت مهدی رحمتی یک شکست و یک پیروزی را تا اینجا کسب کرده‌اند و با سه امتیاز پا به چنین نبرد مهمی می‌گذارند. باید دید آیا آلومینیوم موفق خواهد شد به طلسم چند ساله ادامه داده و اراک را شهر بدیمن پرسپولیس کند؟

کد خبر 599758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.