اختصاص ۵۰۰ قطعه زمین به انبارهای ضایعاتی داری مجوز

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: سازمان شهرک‌های صنعتی اهواز اعلام آمادگی کرده است تا ۵۰۰ قطعه زمین یک هزار متری را در اختیار انبارهای ضایعاتی دارای مجوز از شهرداری اهواز قرار دهد به گونه ای که ضایعاتی‌های موجود در شهر تنها به شرط حضور در شهرک صنعتی مجوز دار خواهند شد، ساماندهی شوند.

علی اصغر اسدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با رایزنی‌های انجام شده معاونت کسب و کار شهرک‌های صنعتی برای همکاری با شهرداری اعلام آمادگی کرده است به گونه‌ای که یک اتاق در سازمان کسب و کار برای ارتباط با شهرک‌های صنعتی و شهرداری اهواز در نظر گرفته شود.

وی افزود: هماهنگی در جهت ساماندهی صنوف، تهیه قطعات مورد نیاز شهرداری که در بازار کمیاب هستند از جمله وظایفی هستند که این اتاق عهده دار است.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز تصریح کرد: سازمان شهرک‌های صنعتی اعلام آمادگی کرده است که ۵۰۰ قطعه زمین یک هزار متری در اختیار انبارهای ضایعاتی دارای مجوز از شهرداری اهواز قرار دهد تا ضایعاتی‌های موجود در شهر بدین صورت که تنها به شرط حضور در شهرک صنعتی مجوز دار خواهند شد، ساماندهی شوند.

وی با اشاره به برگزاری جلسه با سازمان‌های زیرمجموعه خدمات شهری برای مطرح کردن مسائل با سازمان شهرک‌های صنعتی توضیح داد: ارتباط شهرداری با شهرک‌های صنعتی این مزیت را دارد که هم صنعت گران خوزستانی با آگاهی از نیازمندی‌های شهرداری محصولات خود را تولید می‌کنند و هم اینکه دیگر نیاز نخواهد بود که شهرداری اهواز قطعات و نیازمندی‌های خود را از سایر استان‌ها تأمین کند

کد خبر 599709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.