عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم شهریورماه

در این بسته خبری از افتتاح پنج طرح در فیروزکوه تا هدایت آب‌های سطحی میدان انقلاب و افتتاح چهار پروژه شهرداری اهرم تنگستان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

افتتاح پنج طرح با اعتباری بیش از ۱۷۰ میلیارد ریال در هفته دولت

علیرضا صادقی، شهردار فیروزکوه گفت: ۵ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

اجرای عملیات هدایت آب‌های سطحی میدان انقلاب سنندج

شاهو رفیق دوست، مدیر شهرداری منطقه دو سنندج از اجرای عملیات هدایت آب سطحی میدان انقلاب سنندج با هدف رفع مشکل آب گرفتگی سرای رحمان خبر داد.

افتتاح چهار پروژه شهرداری اهرم تنگستان

همزمان با دومین روز هفته دولت، چهار پروژه شهرداری اهرَم تنگستان به دست استاندار بوشهر افتتاح و بهره‌برداری شد.

جمع‌آوری سرعتکاه‌های غیر استاندارد شهرکرد

پیمان محقق، مدیر ترافیک و حمل‌ونقل شهرداری شهرکرد گفت: سرعتکاه‌های غیراستاندارد موجب وارد آمدن خسارت به خودرو و ایجاد حادثه برای سرنشینان می‌شود.

نصب ۱۷۵ سطل زباله مکانیزه در سطح شهر

مهران نجاتی، سرپرست شهرداری تالش گفت: به‌منظور مکانیزه‌کردن خدمات شهری، ۱۷۵ سطل زباله گالوانیزه ۶۶۰ لیتری خریداری شده است و تا ۱۰ روز آینده در مناطق مختلف شهر تالش جانمایی و نصب می‌شود.

ساماندهی پیاده‌روهای قزوین

داریوش قاسمی، سرپرست شهرداری منطقه چهار قزوین گفت: در دو ماه گذشته به مقدار ۱۳ هزار متر مربع روکش آسفالت ،۲ هزار و ۳۰۰ متر مربع لکه گیری آسفالت، ۳۵۰ متر مربع کفپوش پیاده رو و ۴۰۰ مترمربع جدول‌گذاری در سطح ناحیه دانش انجام شده است.

عملیات اطفای حریق نمایندگی فروش لوازم یدکی خودرو در شهر قدس

محسن همیانی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قدس از دو عملیات اطفای حریق یک باب مغازه در ۳۰ متری شورا و یک دستگاه خودروی سواری در خیابان استقلال خبر داد.

کد خبر 599654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.