لزوم هم‌افزایی دستگاه‌ها و نگاه ویژه دولت برای رفع مشکلات اهواز

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: برای برون رفت از مشکلات اهواز نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌ها و نگاه ویژه دولت به اهواز هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیاوش محمودی امروز _ پنجشنبه سوم شهریورماه_ در دیدار با مهرداد نیکو رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خوزستان، اظهار کرد: آن دسته از اقدامات و توسعه‌ای که باید در اهواز انجام می‌شد، طی سال‌های گذشته انجام نشده است

وی افزود: حاشیه‌نشینی، محرومیت و مسائل متعددی وجود دارد که سبب عقب افتادن اهواز از سایر کلانشهرها در مسیر توسعه شهری شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز تاکید کرد: برای رفع این مشکلات نیازمند یک جهش و نگاه ویژه هستیم، این امر اتفاق نمی‌افتد مگر اینکه تمام مسئولان با هم‌افزایی دست به دست هم دهند تا با رفع مشکلات به اهواز کمک شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه از نظر منابع درآمدی شهرداری‌ها باید خودکفا باشد، منابعی برای درآمدزایی شهرداری مانند ارزش افزود، عوارض آلایندگی وجود دارد، اما انتظار می‌رود با توجه سفر قبلی رئیس جمهور و سفرهایی بعدی که به خوزستان و اهواز خواهند داشت نگاه ویژه‌ای به اهواز بشود تا بتوانیم با همراهی دولت و مدیریت شهری یک تحول بزرگ در اهواز ایجاد کنیم.

کد خبر 599640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.