اعتبارات لازم به پروژه‌های عمرانی تزریق شود

عضو کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر مشهد گفت: پنج ماه از سال ۱۴۰۱ گذشته، اما با این وجود هنوز اعتبارات و بودجه‌ها برای تزریق به پروژه‌های عمرانی فرهنگی یا آغاز عملیات اجرایی آنها تخصیص نیافته است.

به‌گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، مجید طهوریان‌عسگری اظهار کرد: پنج ماه از سال ۱۴۰۱ گذشته، اما با این وجود هنوز اعتبارات و بودجه‌ها برای تزریق به پروژه‌های عمرانی فرهنگی یا آغاز عملیات اجرایی آنها تخصیص نیافته است.

وی با بیان اینکه هر ساله سه ماه آخر سال در مشهد، روند عملیات اجرایی پروژه‌ها متأثر از کاهش دما و برودت هوا می‌شود، ادامه داد: بر همین اساس، بهترین راهکار برای کاهش این تأثیر منفی، تغییر سال مالی شهرداری است.

عضو کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با فرایند کنونی، پنج ماه اول سال درگیر تخصیص اعتبارات و سه ماه آخر سال نیز درگیر برودت هوا هستیم‌.

وی اضافه کرد: در چنین شرایطی حدود هشت ماه از سال پروژه‌های شهری بلاتکلیف است و بهترین شرایط جوی برای اجرای عملیات عمرانی را از دست می‌دهیم. بدون شک این جابه‌جایی بخشی از هزینه‌های اجرای عملیات عمرانی را مدیریت می‌کند.

کد خبر 599621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.