طرح گردشگری در آبشار ویسادار ایجاد می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر پره‌سر گفت: اجرای طرح گردشگری در آبشار ویسادار در دستور کار شهرداری و شورای اسلامی شهر قرار دارد.

رسول شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با پیگیری و تلاش شورای اسلامی شهر و شهرداری پره‌سر و موافقت اداره کل منابع طبیعی و تاکید رئیس کل و معاونت دادگستری استان گیلان، آبشار ویسادار به شهرداری پره‌سر واگذار شد و به زودی طرح گردشگری در آبشار توسط شهرداری اجرا خواهد شد.

وی افزود: نحوه اجرای طرح گردشگری در آبشار ویسادار از سوی اداره کل منابع طبیعی به شهرداری ارائه خواهد شد و شهرداری باید در چارچوب این طرح عمل کند.

رئیس شورای اسلامی شهر پره‌سر، ایجاد غرفه‌هایی برای فروش محصولات محلی و کشاورزی در نزدیکی آبشار ویسادار برای درآمد پایدار شهرداری و اشغال‌زایی را از مزایای این طرح دانست و گفت: شهر پره‌سر با دارا بودن امکانات طبیعی مانند دریا، کوه، جنگل و آبشار از ظرفیت گردشگری بسیار خوبی برخوردار است و بهره‌مندی مناسب از این ظرفیت‌ها می‌تواند موجب درآمد پایدار شهری و اشتغال‌زایی جوانان منطقه شود.

وی گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر از افرادی که در شهر پره‌سر به ویژه در طرح سالم‌سازی دریا تمایل به سرمایه‌گذاری داشته باشند، با آغوش گرم استقبال می‌کند.

به گزارش ایمنا، شهر ساحلی پره‌سر از توابع شهرستان رضوانشهر و در ۸۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان است و هر سال به ویژه در فصول بهار و تابستان پذیرای بسیاری از گردشگران و علاقه‌مندان به طبیعت از اقصی نقاط کشور است.

کد خبر 599589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.