بندر گروگ در مسیر توسعه و آبادانی

شهردار بندر گروگ، از افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های شهری در هفته دولت خبر داد.

عبدالحمید سعدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بهره‌برداری از ایستگاه آتش‌نشانی، ساختمان اداری شهرداری، طرح توسعه پارک ساحلی، ایجاد زمین ورزشی چمن و عملیات اجرایی زیرسازی و آسفالت معابر در هفته دولت انجام می‌شود.

وی افزود: زمین ورزشی چمن مصنوعی با زیربنای ۲۰۰۰ مترمربع شامل عملیات زیرسازی، بتن‌ریزی، حصارکشی و نصب چمن با اعتبار یک میلیارد و دویست میلیون تومان با مشارکت شهرداری و اداره کل ورزش و جوانان احداث شده است.

شهردار بندر گروگ خاطرنشان کرد: ایستگاه آتش‌نشانی و ساختمان اداری شهرداری با زیربنای ۱۲۰۰ مترمربع که عملیات اجرایی آن سال ۱۳۹۴ آغاز شده بود، در طول یک سال و نیم اخیر با تکمیل ۵۰ درصدی و با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان احداث شده است که می‌تواند خدمات‌رسانی به شهروندان را تسهیل کند.

سعدینی اضافه کرد: در هفته دولت عملیات اجرایی زیرسازی، آسفالت معابر و توسعه پارک ساحلی جمعاً با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و هشتصد میلیون تومان آغاز خواهد شد.

وی از حمایت‌های معاونت عمرانی استاندار، مساعدت‌های همه جانبه مدیر کل امور شهری و شوراها، همکاری فرماندار شهرستان، همراهی شورای اسلامی شهر بندر گروگ و تلاش‌های شبانه روزی کارکنان شهرداری تقدیر کرد.

به گزارش ایمنا، گروگ شهری در بخش مرکزی شهرستان سیریک در استان هرمزگان است.

کد خبر 599574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.