برگزاری نمایشگاه «من می‌توانم» در بوستان مهر

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: نمایشگاه صنایع‌دستی و تولیدات خانگی با عنوان «من می‌توانم» با مشارکت خیریه حمایت از بیماران آسیب نخاعی استان اصفهان و انجمن «پرتو امید» از امروز به مدت دو روز در بوستان مهر برگزار می‌شود.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه معلولان در تمام عرصه‌ها ثابت کردند که معلولیت محدودیت نیست، اظهار کرد: بسیاری از این افراد، دارای معلولیت‌های شدید جسمی و حرکتی هستند، اما همواره دست از تلاش برنمی‌دارند و برای کسب موفقیت با تلاش و پشتکار در حال پیشرفت هستند.

وی با بیان اینکه در بخشی از نمایشگاه کارشناسان قرار است به ارزیابی ناهنجاری‌های اسکلتی بدن بپردازند، افزود: عادت‌های اشتباه در انجام امور روزانه و استفاده از وسایل غیراستاندارد موجب به وجود آمدن این ناهنجاری‌ها می‌شود که با تمرین‌های استقامتی و کششی بدن می‌توان به سالم ماندن و قدرت عضلات کمک کرد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در بخش دیگری از این نمایشگاه که به‌منظور حمایت از بیماران آسیب نخاعی برگزار می‌شود، محصولات خانگی زنان دارای معلولیت و همچنین مادران دارای فرزند معلول شامل انواع ترشی و مرباهای خانگی و بافتنی به نمایش گذاشته می‌شود.

وی گفت: نمایشگاه صنایع‌دستی و تولیدات خانگی با عنوان «من می‌توانم» با مشارکت خیریه حمایت از بیماران آسیب نخاعی استان اصفهان (حانا) و انجمن پرتو امید از امروز _پنجشنبه سوم شهریورماه_ به مدت دو روز در بوستان مهر جنب کوه آتشگاه برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، اجرای نمایش و پرده‌خوانی عاشورا به مناسبت ایام محرم و مشاوره فردی، خانواده، کودک و نوجوان از دیگر برنامه‌های اجرایی در حاشیه برگزاری این نمایشگاه است.

کد خبر 599555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.