تقدیر از خدمات کارمندان منطقه ۲ اصفهان

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان گفت: به‌مناسبت فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند از زحمات کارمندان این منطقه تقدیر شد.

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک فرارسیدن روز کارمند، اظهار کرد: نیروهای انسانی سازمان یکی از مهمترین سرمایه‌ها و شالوده هر سیستم اداری و اجرایی هستند، زیرا هر موفقیت و پیشرفتی در مجموعه اداری حاصل شود به میزان تلاش و جدیت کارکنان آنها بستگی دارد.

وی افزود: کارکنان خدمات محور شهرداری، روزانه با قشر زیادی از شهروندان مواجه هستند و همان‌طور که تکریم ارباب رجوع در سایه رعایت ضوابط و قوانین لازمه کار ما است، تقدیر از همکاران برای ایجاد انگیزه بیشتر نیز از وظایف مهم ما برشمرده می‌شود.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان تصریح کرد: کارمندان جزو اقشار خدوم و نجیب جامعه و بازوی اصلی مدیران در اجرای برنامه‌ها هستند و با وجود فشارهای اقتصادی، به بهترین نحو ممکن انجام وظیفه می‌کنند و شایسته تکریم هستند.

وی ادامه داد: کارمندان انقلابی و باانگیزه جز عشق به خدا و خدمت به مردم انگیزه دیگری ندارند و شهرداری منطقه دو شهرداری نیز کارمندان خدوم زیادی دارد که به دنبال گره‌گشایی از کارهای مردم هستند.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان اضافه کرد: بسیاری از کارمندان شهرداری به صورت جهادی و با روحیه بسیجی با توجه به حجم زیاد مراجعه‌های مردمی و ارتباط مستقیم با مشکلات بزرگ و کوچک شهری، متحمل فشارهای زیادی می‌شوند، اما سعی می‌کنند حسن خلق و سعه‌صدر و احترام به ارباب رجوع را در هر شرایطی رعایت کنند.

وی ادامه داد: خدمات و کارهای ارزنده‌ای که در سطح منطقه دو انجام شده است؛ حاصل همکاری و تلاش شبانه‌روزی همه همکاران در مجموعه مدیریت شهری است.

کد خبر 599544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.