کلنگ پارک کوی رضوی اراک به زمین می‌خورد

مدیر منطقه دو شهرداری اراک گفت: همزمان با هفته دولت بهره‌برداری از پروژه‌های پیاده‌راه هسته مرکزی شهر (کوچه مرغی‌ها)، پله‌گذاری شهرک ولی‌عصر (عج) و کلنگ‌زنی پارک و زمین بازی در کوی رضوی انجام خواهد شد.

مجتبی قاسمی در گفتگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به ۳۲ مورد پرونده تشکیل شده در کمیسیون ماده ۱۰۰ طی مرداد ماه سال جاری، اظهار کرد: مبلغ جریمه کل پرونده‌هایی که در این کمیسیون تشکیل شده است بالغ بر ۴۹ میلیارد ریال است.

وی افزود: درآمد نقدی و تقسیط طی یک ماه در منطقه دو شهرداری بالغ بر ۱۷۵ میلیارد ریال وصول شده است و در واحد فنی و شهرسازی نیز طی مردادماه تعداد چهار مورد صدور پروانه، ۱۰ مورد اتمام بنا و بالغ بر ۱۹۵ بازدید از ملک صورت پذیرفته است.

شهردار منطقه دو اراک تصریح کرد: در راستای رسیدگی به درخواست‌های شهروندان و بر اساس نیاز اجرای روکش آسفالت جدول عرضی خیابان قدوسی، اجرای ۸۰ تن روکش آسفالت در کوچه افتخار واقع در خیابان شهید شیرودی، اجرای ۱۰۰ تن روکش آسفالت خیابان میثم کوچه عدلی، اجرای ۲۵ تن روکش آسفالت ملک عقب‌نشینی شده در ابتدای کوچه گلستان واقع در کوی رضوی انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: تخریب و ایمن‌سازی دیوار در حال ریزش و رفع خطر از آن در کوچه دانشجو واقع در خیابان شهید شیرودی، ساخت و نصب پل سه متری ورودی پارکینگ ابتدای کوچه شفیعی واقع در خیابان شکرایی و نصب استاپر در مقابل ساختمان اورژانس واقع در خیابان سوم شعبان از دیگر اقداماتی است که اخیراً در منطقه دو شهرداری اراک انجام شده است.

قاسمی با اشاره به همکاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری اراک با شهرداری منطقه دو، افزود: در راستای ارائه خدمات بهینه به شهروندان در فضای شهری، نصب ۲۰ عدد نیمکت در خیابان شهیدان جهان‌پناه و شش نیمکت در میدان ولی‌عصر (عج) مقابل درمانگاه بیمارستان محقق شد.

وی تاکید کرد: پاکسازی و تنظیف خیابان شهید شیرودی، شهید رجایی، زیرگذر جهاد، کمربندی جنوبی، دره گردو و میرزای شیرازی نیز از جمله اقداماتی انجام شده با همکاری سازمان مدیریت پسماند شهرداری است.

کد خبر 599532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.