پیام بزرگداشت هفته دولت و روز پزشک توسط شورای شهرکرد

اعضای شورای اسلامی شهرکرد در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تقارن آن با روز پزشک، "هفته دولت، روز کارمند و روز پزشک" را تبریک گفتند.

به گزارش ایمنا، اعضای شورای اسلامی شهرکرد در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تقارن آن با روز پزشک، "هفته دولت، روز کارمند و روز پزشک" را تبریک گفتند. متن به شرح زیر است:

"بسمه تعالی

اول شهریورماه هفته دولت نماد خدمت‌گزاری و وحدت مردم و دولت، سالروز پرواز دو یادگار و یار دیرینه ارزشمند و اسوه مجاهدت، حضرت امام (ره) شهیدان رجایی و باهنر است که نام و خاطره آنان به عنوان یک سرمشق و نمونه «خدمت بی‌منت و وحدت ملت و دولت» ماندگار شده است و این هفته فرصتی مناسب است تا نیروهای خدوم دولت در تجدید پیمان با امام راحل (ره) عظیم الشان و آن دو شهید بزرگوار، صحنه‌های متعالی از رشد و توسعه کشور را رقم زنند و پیشرفت روزافزون کشور را در تمامی زمینه‌ها فراهم آورند.

بی‌تردید باید با تاسی از ویژگی‌های والای اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر، معیاری جهت حرکت در مسیر خدمت صادقانه برای خود تعریف و ترسیم کنیم تا با رفع مشکلات و گشایش امور، شاهد پیشرفت بیش از پیش ایران اسلامی باشیم.

لذا اینجانب از سوی مجموعه شورای اسلامی شهرکرد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام دولت، به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و تقارن این ایام با روز پزشک را به جامعه پزشکی کشور، مخصوصاً پزشکان حاذق و متعهد استان که بی‌وقفه و شبانه‌روز برای توسعه سلامت و بهداشت مردم شریف شهرکرد همت گماشته‌اند تبریک عرض می‌کنم.
همچنین هفته دولت را به همه مسئولان استان و دولت مردان کشور به ویژه ریاست جمهور و تمامی کارمندان خدوم و متعهد نظام مقدس جمهوری اسلامی تبریک و تهنیت عرض کرده و موفقیت این عزیزان را در تحقق آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم و اهداف مهم دولت سیزدهم در سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

مصطفی حیدری
رئیس شورای اسلامی مرکز استان چهارمحال و بختیاری"

کد خبر 599462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.