شهرداری ۱۸ماهه باغ هاشمی‌نژاد را احداث می کند

شهردار زنجان گفت: برآورد مالی برای قرارداد اولیه پروژه ۶.۵ هکتاری باغ هاشمی‌نژاد ۱۳۵ میلیارد تومان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا فیروزفر شامگاه چهارشنبه دوم شهریورماه در مراسم کلنگ‌زنی بوستان بزرگ موصوف به باغ هاشمی‌نژاد با بیان اینکه منطقه بی‌سیم از مناطق محروم شهر زنجان به شمار می‌آید که از خدمات شهری برخوردار نبوده است، اظهار کرد: مدیران استان و نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی در انعقاد قرارداد و به اجرا رسیدن پروژه باغ هاشمی‌نژاد نقش زیادی دارند.

وی افزود: مساحت پروژه ۶.۵ هکتار و ۱۳۵ میلیارد تومان قرار داد اولیه پروژه است که اگر فصل کاری زنجان را در نظر بگیریم سه تا چهار ماه باید منتظر باشیم، اما با همت مدیر پروژه معطلی در اجرای پروژه جبران خواهد شد.

شهردار زنجان خاطرنشان کرد: با همت شورای اسلامی و دغدغه‌های آنان این پروژه که حاصل کار کارشناسی است با نگاه ویژه استاندار به پروژه‌های شهری انجام می‌شود.

فیروزفر اضافه کرد: این پروژه با کاربری‌های متفاوت طراحی و دسترسی از چهار طرف زمین امکان‌پذیر و فضای پارکینگ نیز در چهار طرف پروژه پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد: در این باغ فضا برای همه رده‌های سنی (کودکان تا سالمندان) وجود خواهد داشت. یکی از خصیصه‌های اصلی این سرای محله و اجرای فعالیت‌های فرهنگی است.

محسن افشارچی، استاندار زنجان نیز با بیان اینکه امسال هفته دولت را موضوعی پیش می‌بریم و هفته اول زمان اجرای پروژه‌های عمرانی است، گفت: از همان روز اول که شهردار زنجان معارفه شد، به سرانجام رساندن پروژه نهضت آسفالت، سبزه میدان و کف‌سازی بازار و پادگان را در دستور کار قرار دادیم.

وی اظهار کرد: در تلاش هستیم تا زنجان را از منظر گردشگری معرفی کنیم و با زیست‌پذیرتر کردن شهر و احیای مناطق گردشگری همچون گاوازنگ و خانه بوران موفق عمل کنیم.

استاندار زنجان با بیان اینکه در زنجان عدالتی در توزیع خدمات شهری نبوده و اجرای این پروژه گام کوچکی برای این منظور خواهد بود، افزود: اجرای پروژه باغ هاشمی نژاد در ارتقای فرهنگی و کاهش آسیب‌های منطقه مؤثر خواهد بود.

افشارچی اضافه کرد: تاکنون مدیریت استان پشتیبان شهرداری بوده است و امیدوارم شورا و شهرداری در ریسک پذیر بودن همچنان اهتمام ورزد.

کد خبر 599450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.