بازار رمزارزها هنوز بسیار کوچک است

رمزارز یک ارز رمزنگاری شده است که توسط یک رشته رمزنگاری مورد حفاظت قرار می‌گیرد و در بستر غیرمتمرکز بلاکچین برای پرداخت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا, بازار نوپای ارزهای دیجیتال منتقدان بسیاری دارد و تعداد زیادی از شرکت‌های سرمایه‌گذاری و بانک‌های دولتی از پذیرفتن رمزارزها خودداری می‌کنند و معتقدند که کریپتوکارنسی بسیار کوچک است و آن‌ها را از سبد سرمایه‌گذاری خود حذف کردند. برادسکو (Bradesco)، دومین بانک بزرگ برزیل با بیش از ۷۰ میلیون مشتری، هنوز علاقه‌ای به بازار رمزارزها ندارد.

اکتاویو دو لازاری‌جونیور (Octavio de Lazari Junior)، مدیرعامل برادسکو، دیدگاه خود را درباره رمزارزها منتشر کرد. از نظر لازاریجونیور، بازار رمزارزها هنوز بسیار کوچک است و ویژگی‌های خطرناکی برای سرمایه‌گذارانی دارد که علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در آن هستند.

وی افزود: رمزارزها مواردی از سرمایه‌گذاری‌ها هستند که قابل لمس نیستند و ریسک‌پذیرترند و مردم علاقه‌مند به رمزارزها، از ریسک آن‌ها آگاهی دارند. بنابراین بازار کریپتوکارنسی یک بازار بسیار کوچک است.

مدیرعامل برادسکو ادامه داد: تا زمانی که رمزارزها قابلیت‌های خود را در بلاکچین پیدا نکنند و مورد استفاده بودنشان را نشان ندهند، جزو سرمایه‌گذاری بسیار پرخطر محسوب می‌شوند؛ وی مردم را به آگاهی و تحقیق درباره هر نوع سرمایه‌گذاری در هر بازار مالی فراخواند.

کد خبر 599430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.